Det første du tenkte når du fikk lille på brystet?

Husker ikke helt hva jeg tenkte- men noe som at det er jo helt fantastisk å føde (!!!!)
Men jeg husker hva jeg sa! "Herregud!! Endelig er du her! Så nydelig du er lillevenn!" :)

Wow han var tung :p hehe ..så naww så nydelig.. Og det var på tiden han kom :p blei heilt forelska :) hadde ikkje trodd det kom så fort etter ein lang dag på fødestua så var eg ganske lei :p

Jeg begynte å gråte med en gang jeg så han, ( ble lagt på brystet mitt) så husker jeg at jeg tenkte herregud han er her allerede! (Kom nesten 4 uker før termin og jeg synes fødselen gikk fort unna, følte meg ikke sliten enda og forventa at det skulle drøye lenger) så husker jeg at jeg sa" Hei lille venn så fin du er" mens jeg gråt :) tittet bort på sambo som også gråt og fikk et kyss av han ❤ Helt fantastisk å få oppleve å føde sitt eget barn :)

Første gangen jeg fikk min datter på brystet husker jeg ikke, men da hun var 1 uke gammel holdt jeg henne for første gang og tenkte: du er det sterkeste lille mennesket jeg vet om, og jeg elsker deg! ♡

Jeg sa vel ut nøyaktig hva jeg tenkte, "du kommer IKKE til å bli enebarn, du er det nydeligste jeg har sett og jeg elsker deg allerede!"

"OI så stor du er!" og "er det virkelig over??? Jeg klarte det, han er ute!" :)

Hva er det for noe? (om det var gutt eller jente):p

Huff.. Det første jeg sa var: "er det vondt å føde ut morkaka?!" :p Var i sjokk etter fødselen og klarte dessverre ikke å nyte det øyeblikket.. Det gikk noen timer før mammafølelsen kom og daaaa startet den herlige mammafølelsen:shy:

"Herregud - jeg, vi, klarte det igjen! Han er jo perfekt!! Og stor, men såååå liten!! Oi, det gikk faktisk bra og han kom til slutt!!"

Jeg rakk å tenke: "åååh så nydelig han er!" Og "Åneiiiii, må jeg virkelig gjøre det igjen?" Før tvilling2 presset seg ut. Da tenkte jeg at også han var nydelig, og "tenk at alt har gått så bra, vi er heldige!"

Jeg tenkte; "shit! Er det DU som har sparket meg så sykt i ribbeina?!?!"
Men først før jeg fikk henne opp på brystet, når jeg så henne kom ut ropte jeg; "Er det ei jente?!?!?!??" :P ha ha ha!!!
Og mens hodet var på vei ut spurte jeg om hun hadde mørkt hår, og skreik til mannen:"HAHA, eg sa hun kom til å bli mørk!!" :P
Jadda... herlig fødsel.. :)

Jeg rakk å tenke: "åååh så nydelig han er!" Og "Åneiiiii, må jeg virkelig gjøre det igjen?" Før tvilling2 presset seg ut. Da tenkte jeg at også han var nydelig, og "tenk at alt har gått så bra, vi er heldige!"

*Bøyer meg i støvet*
Ufattelig bra gjort å føde tvillingene vanlig! :) Her var det sete, så det gikk ikke med mitt bekken. :(
Lå begge riktig vei for deg? :)
Var det lenge mellom dem? :) Du har nok skrevet dette her inne før, men jeg har ikke fått det med meg :P

Jeg tenkte noe sånt som "åh, herregud der er han, så nydelig! Og så masse hår!" ❤️ felte noen tårer både jeg og pappaen ❤️ jeg var samtidig letta over å være ferdig, og overraska over at jeg ikke måtte presse lengre :p hadde sett for meg en time med pressrier siden jeg var førstegangsfødende, men det tok 15 min :)

Jeg tenkte så varm han er, og så han har iallfall ikke utstående ører... Øra var helt flat og lå tett inntil hodet :p

*Bøyer meg i støvet*
Ufattelig bra gjort å føde tvillingene vanlig! :) Her var det sete, så det gikk ikke med mitt bekken. :(
Lå begge riktig vei for deg? :)
Var det lenge mellom dem? :) Du har nok skrevet dette her inne før, men jeg har ikke fått det med meg :P
Begge låg med hodet ned ja heldigvis. En med hodet langt ned i bekkenet og en med hode på min venstre side rett under navlen. De kom ut i en fykende fart, 4 min mellom (23.42 og 23.46) så rakk så vidt å ta en pust før ny pressrie :)

Back
Topp