det "fødselsbrevet"..

LinnpinnRG

Gift med forumet
med ønsker under fødselen.. er det et skjema man skal fylle ut eller skal jeg bare ta et vanlig ark å skrive ned ønskene mine på? og hvem leverer jeg det til?
Har litt lyst å skrive det sånn at de er klar over mine ønsker på forhånd! [:)]

Tror det bare er et brev du må skrive selv, det skal hvertfall jeg gjøre[;)]

Skrev aldri noe slikt jeg.. [8|]

Du skriver bare et vanlig brev, og sender det til fødeavdelingen på sykehuset du skal føde på. [:D]

eller ta det med deg når du skal føde[:)]

ORIGINAL: fruluna

Du skriver bare et vanlig brev, og sender det til fødeavdelingen på sykehuset du skal føde på. [:D]

Jeg skrev ned alle ønskene mine på baksiden av journalen min som jeg leverte da jeg skulle på journalskriving, den timen du får ca 1 mnd i forvein og evt får en omvisning på føden[:)]

Vi hadde bare to ønsker som vi sa når vi var på innskrivninga, men de kom ikke engang med på journalen.. Så jeg vil råde deg til å skrive et brev som du tar med!

Må bare spørre , hva er dette med innskriving, jeg har ikke hørt noe om at jeg skal på det[8|]

jeg hadde ikke noe brev sist. men denne gangen skal jeg få ett skriv fra jordmor om at jeg skal ha epedural. Har angst for fødselen[&:]

innskriving er når du er kommet i aktiv fødsel.4cm åpning eller blir innlagt.dette avgjør jordmor evt lege på føden.det er som regel mannen som tar seg av dette mens du kanskje får tatt deg en dusj eller satt klyster. det var det vi fikk vite på omvisninga på sykehuset her..

Vi fikk med et ark sammen med innkallelsen til ultralydtimen som vi skulle lever på sykehuset der vi skulle føde.. Med opplysninger om deg selv og evt ønsker-tanker rundt fødselen.. Dette gjorde til at de visste mer om meg da jeg kom og det gjorde allt så mye lettere[:D]

okey! Takk for svar alle sammen, får vel sette meg ned å skrive et brev en dag!! [:)]

Back
Topp