Det evinnelige melkefokuset...

FruEriksen

Betatt av forumet
Med storesøster sleit jeg masse med melkeproduksjonen. Måtte fylle på med nan hver dag. Denne gangen har det gått sååå bra...helt til nå. Nå føles det lite ut. Hun tømmer puppa så fort. Og så blir det masse småspising hele dagen, istedet for gode måltider hver 3. time. Noen flere som opplever det?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Ja det er ofte dager/perioder med spising hver time/hver halvtime. Det går sjelden mer enn 1,5-2 timer, det er vanlig intervall her. Noen sjeldne ganger innimellom kan det gå 3 timer. Men hvis det skjer så går produksjonen ned med en gang...må visst amme ofte for å ha melk jeg. Ammet annenhver time i 10 mnd med storebror (annenhver og hver time hele døgnet de første 4 mnd). Gidder ikke stresse noe med det - noen kan amme hver tredje time, andre ikke

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ammer i 30-40 min hver 1,5 time. Kjedelig, men han holder vekstkurven sin helt perfekt, så jeg får bare holde ut noen mnd. til, da blir det grøt måltid også.

Februar -14 mamma <3

Mulig det er slik her også.. Trodde egentlig han bare spiste lite og ofte jeg.. Spiser sjeldent lenge av gangen, og ofte, men tror egentlig det er melk fortsatt..

Back
Topp