Det er..

BIBBI3

Forumet er livet
..så mye rart på BV for tiden.
Jeg savner virkelig den atmosfæren og det felleskapet vi hadde på termin-forumet den gang da.
Nå føler jeg det er mye tull, usannheter og jeg vet ikke hva.
Synes ikke noe om dette og må si at jeg vet ikke om jeg orker bruke tid på det...

Måtte bare få d ut.[:'(][&o]

uff da - det hører jo ikke bra ut[:(] men er det her inne du mener, eller på det på andre forum?
jeg savner også aktiviteten her inne...veldig lite for tiden[:)]

Hm - inne på dette forumet er det vel ikke så mye rart, det er jo ikke så mye aktivitet her i det store hele[8D]

Men er vel mye forskjellig rundt omkring på både generelt og andre "større" terminforum ja.

Det er ei som "tilhører" oktober 2010 som visstnok er lystløgner.. har "avslørt" seg selv nå.. og det virker som hun har vært her mange ganger før med lignende historier. Må si at jeg nesten aldri har svart på inlegga hennes for det har "skurra" fra første stund. Men altså.. så utrolig teit stemning det blir av slikt?!!!!
Er også tråder på Generelt... [:'(]

Jeg savner DERE og tiden vi hadde i terminklubben[:)]

ja, nå har jeg vært inne å lest litt på generelt, å da tror jeg jeg forstår hva du mener[&:]

Oppfordrer bare alle om ikke å svare på slike innlegg.....[:'(]

ORIGINAL: Bens mamma

Det er ei som "tilhører" oktober 2010 som visstnok er lystløgner.. har "avslørt" seg selv nå.. og det virker som hun har vært her mange ganger før med lignende historier. Må si at jeg nesten aldri har svart på inlegga hennes for det har "skurra" fra første stund. Men altså.. så utrolig teit stemning det blir av slikt?!!!!

Hun minner meg faktisk om ei som var på prøver forumet når jeg prøvde å bli gravid. Den gangen var det også MS & ventet tvillinger historier. Hun bytta vel nick 2-3 ganger, men så ble det stopp... Da var hun på april 2009 tror jeg det var... Tror jaggumeg det er henne jeg... Hun ønsker seg vel tvillinger [8D]

ORIGINAL: Cahaal

ORIGINAL: Bens mamma

Hun minner meg faktisk om ei som var på prøver forumet når jeg prøvde å bli gravid. Den gangen var det også MS & ventet tvillinger historier. Hun bytta vel nick 2-3 ganger, men så ble det stopp... Da var hun på april 2009 tror jeg det var... Tror jaggumeg det er henne jeg... Hun ønsker seg vel tvillinger [8D]

Det stemmer nok.. [:'(]

Skulle og gjerne sett at det ble mer aktivitet her inne hos oss. Savner det. Er jo på annet terminforum og, men har ikke den samme tilhørigheten der. Er liksom mai -06 og hobbyforumet som er "mine" forum

Back
Topp