det er virkelig ikke mulig

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
Noen husker en tråd jeg la ut att Sander ikke ble bedre, 40 i feber en uke,.. vært frisk en uke nå. å våkner til en sliten, varm gutt i dag.. tok tempen, 40 igjen. [:(][&o] han sier han har vondt overalt. akuratt som sist..
er vel ikke normalt å få dette 2 ganger på rappen??

hvor gammel er sander?

min sønn har hatt det slik en gang. eller opp til flere ganger. vært syk vært frisk, vært syk vært frisk.

Å det tok ikke en mnd før han ble syk igjen, så jeg vurderete legen. men det gav seg til slutt... når jeg fikk i han nok vitaminer gikk det bra... men vil å fortelle at han hadde startet i barnehage da, å da er det mange som får det slik.

men nå har ikke vært syk på lenge... men vi har 2 ganger vært innlagt på sykhuset pga virus baserte sykdommer.

Huff, stakkars liten[&o] Jenta mi ble syk med en drøy ukes mellomrom - men hun hadde aldri så høy feber, så jeg aner ikke hvor vanlig/uvanlig det er. God bedring til gutten din!

ORIGINAL: mitteminda

hvor gammel er sander?

min sønn har hatt det slik en gang. eller opp til flere ganger. vært syk vært frisk, vært syk vært frisk.

Å det tok ikke en mnd før han ble syk igjen, så jeg vurderete legen. men det gav seg til slutt... når jeg fikk i han nok vitaminer gikk det bra... men vil å fortelle at han hadde startet i barnehage da, å da er det mange som får det slik.

men nå har ikke vært syk på lenge... men vi har 2 ganger vært innlagt på sykhuset pga virus baserte sykdommer.

Han er 4 år. husker han var slik når han begynte i barnehagen å, men det er jo en stund siden. fikk jo alt på engang..
huff ja, får håpe det går fort over.. er lei sykdom nå [&o]

Back
Topp