Det ER verdt det...

åhhh så flotte ord...nå skal jeg oxo skjerpe meg...ikke noe mer klaging...tenk så heldige vi er da jenter som faktisk får oppleve det...tusen takk Kraaka for flotte ord som minner meg på at det er et lite liv inni meg...JA det er verdt det[:D]

Fantastisk flotte ord [:)] Må bare takke deg for det du skrev, for nå har jeg lagret det du skrev på pcen min, slik at jeg kan ta det frem dersom jeg blir sliten og lei når jeg er lenger ute i svangerskapet. Utrolig flott skrevet. Ble utrolig rørt [:(]

Utrolig bra skrevet! Og en liten tankevekker!
Gleder meg til etter fødselen for virkelig å merke at det var verdt det! (jeg håper nå jeg gjør det ihvertfall..)

ORIGINAL: Sofie81

Fantastisk flotte ord [:)] Må bare takke deg for det du skrev, for nå har jeg lagret det du skrev på pcen min, slik at jeg kan ta det frem dersom jeg blir sliten og lei når jeg er lenger ute i svangerskapet. Utrolig flott skrevet. Ble utrolig rørt [:(]

Så koselig at mine ord kan hjelpe da..... Rørt her jeg!!
[:(]

Takk, takk!!

Flott skrevet,Kraaka!! Takk for at du delte tankene dine med oss [:)]

Utrolig nydelig sagt og akkurat dette har jeg gått å sagt til meg selv i noen måneder nå. Har hatt bekkenplager siden september er nå 32+5 på vei, så har vært en stund. Men hver gang jeg har følt at det var veldig slitsomt og fryktelig vondt har jeg klart å snu tankene over på det nydelige lille nurket som kommer! Gleder meg utrolig masse til det, og det er en ære at jeg i det hele tatt får barn. Er jo ikke alle som får det. Fint at du klarer å vri om smertene til å tenke på lille jenta di :) Det var skikkelig koselig og høre.. *rørt* snufs snufs.. hormoner og tårer og tusen følelser hele tiden..
Lykke til videre.. Lite tips med bekkenet: Gå med kjempe små skritt, det hjelper. Og ligg på siden når du sover med puter mellom beina. :)

Klem

Åååhh...så nydelig! Og så sterkt!
Fikk klump i halsen, og gleder meg om mulig enda mer til to blå [:)]

veldig flott skrevet,er så enig med deg,kunne gått gjennom ild og vann for det ufødte barnet. mors følelsen er veldig sterk hos meg,kom ganske tidelig. beskytte og forsvare med nebb og klør.

Takk for tilbakemeldinger jenter!!![:)]

Kjempe koselig at dere tar dere tid til å lese om hva som foregår inne i mitt hode..hehe!!
Ikke reint lite det gitt....[;)]

Takk for tipsene lita_19..en ekstra pute blir med i sengen i natt!!
Og ikke minst lykke til dere som venter på at frøet skal gro...bare vente....plutserlig så "sitter'n"!!

Back
Topp