Det er vel litt dårlig gjort? Ikke sant?

pandalise

Gift med forumet
Faren min er fra hong kong, og jeg har ikke vært der å truffet familien min på ca 11 år..
Pappa har mast i flere år om at han vil at vi skal dra sammen med han dit, han vil jo vise fram barnebarnet sitt..
Nå fikk jeg beskjed om at han betaler HELE turen til meg, sambo og sønnen min hvis vi blir med han i Mars..

Men sambo sier nei, fordi han ikke vil ta fly så lenge.. (litt flyskrekk) men jeg mener at man sier ikke nei til noe slikt!! Da tar man en valium!!

Skal jeg dra alene sammen med sønnen min?

Ja, det syns jeg du skal!

I hvertfall hvis mannen i huset er såpass egosentrisk at han ikke vil treffe familien din i Hong Kong.  Jeg mener, det er jo ikke hver dag, eller hvert år man får møtt dem.

Og, ja, da tar man en valium eller tre, evnt noen sovemedisiner og sover seg gjennom flyturen.

Her inne ble hele teksten med, hehe..

Det syns jeg og! Jeg er fulltidsstudent, jobber 50% på kveldene og er den som tar seg av alt med husarbeid og innkjøp osv.. Jeg FORTJENER en ferie! Og vil jo helst ha me alle sammen

Da hadde jeg faktisk blitt sint.. Hvor mange muligheter kommer dere som familie til å få som denne ? Å få reise og treffe familien din? 

Nei vettu hva her får du sende han til legen slik at han får knaske i seg litt piller på tur og retur slik at dere kan ha det koseligt allesammen på tur. :) 

Flyskrekk er ikke noe morro altså... men han burde jo være åpen for måter å komme seg igjennom det.. Skal fly til sommern til England og jeg gruer meg som bare det nå, Men blir å ta noe beroligene i forkant!

Jeg hadde blitt veldig fortvilet og sint på mannen og reist alene med sønnen :)

Har du lyst har du lov! :)

Han burde iallefall vurdere det: snakke med lege, sjekke om det finnes kurs etc.