Det er vel ikke lov å klage...

TereseS

Gift med forumet
På at det er mye liv i magen ?? :P

For noen ganger er det litt i overkant mye aktivitet så jeg bare må legge meg ned.. Haha, lillebror syns sikkert det blir litt dårligere plass når jeg sitter.. :)

Det er faktisk så mye at jeg MÅ kjenne etter liv før jeg legger meg og når jeg våkner ;) Er koselig da, og vite at alt er som det skal :)

På at det er mye liv i magen ?? :p

For noen ganger er det litt i overkant mye aktivitet så jeg bare må legge meg ned.. Haha, lillebror syns sikkert det blir litt dårligere plass når jeg sitter.. :)

Nei du har ikke lov å klage :P
Misunnelig til de grader.

Bare vent! Gleder meg til dere "klager" over mye liv og :P

Vi får "klage" i det stille sammen og vente på at de andre kommer etter :P ;)
Har vært kvalm i dag pga mye rulling og ninja- turtle i magen....

Vi får "klage" i det stille sammen og vente på at de andre kommer etter :p ;)
Har vært kvalm i dag pga mye rulling og ninja- turtle i magen....

godt du er i samme båt som meg... Hihi :)

Hvor langt er du på vei?

Venter en liten skatt i september 2013 <3

20+2... Har kjent liv noen uker allerede..

Så heldig du er. Jeg trodde jg hadde kjent jeg også. Men plutselig kjenner jeg ikke noe :s er 16+5. Håper alt er bra da. OUL om 2 uker og en dag

plutselig så kjenner du det, og så blir det bare mer og mer :) jeg tror jeg kjente det rundt uke 18 med førstemann og, så er omtrent det samme med lillebror ;)

plutselig så kjenner du det, og så blir det bare mer og mer :) jeg tror jeg kjente det rundt uke 18 med førstemann og, så er omtrent det samme med lillebror ;)

Det blir deilig når det ikke er noen tvil. Var hos jordmor og hun sa det fortsatt var tidlig å kjenne noe enda. Så jeg venter i spenning. Men jeg trodde jeg hadde kjent men det fikk jeg avkreftet. Mulig det bare er tarmene som spiller meg et puss :D kjenner jo litt ekstra etter i disse dager.

Det blir deilig når det ikke er noen tvil. Var hos jordmor og hun sa det fortsatt var tidlig å kjenne noe enda. Så jeg venter i spenning. Men jeg trodde jeg hadde kjent men det fikk jeg avkreftet. Mulig det bare er tarmene som spiller meg et puss :D kjenner jo litt ekstra etter i disse dager.

det er noe med det at man venter og venter, og til slutt blir man så utålmodig... Men det er verdt ventinga da :)

Back
Topp