Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På at det er mye liv i magen ??
For noen ganger er det litt i overkant mye aktivitet så jeg bare må legge meg ned.. Haha, lillebror syns sikkert det blir litt dårligere plass når jeg sitter..
NEI. det er det ikke!! Kjempesjalu!
For noen ganger er det litt i overkant mye aktivitet så jeg bare må legge meg ned.. Haha, lillebror syns sikkert det blir litt dårligere plass når jeg sitter..
Vi får "klage" i det stille sammen og vente på at de andre kommer etter
Har vært kvalm i dag pga mye rulling og ninja- turtle i magen....
20+2... Har kjent liv noen uker allerede..
Så heldig du er. Jeg trodde jg hadde kjent jeg også. Men plutselig kjenner jeg ikke noe :s er 16+5. Håper alt er bra da. OUL om 2 uker og en dag
Venter en liten skatt i september 2013 <3
plutselig så kjenner du det, og så blir det bare mer og mer jeg tror jeg kjente det rundt uke 18 med førstemann og, så er omtrent det samme med lillebror
Det blir deilig når det ikke er noen tvil. Var hos jordmor og hun sa det fortsatt var tidlig å kjenne noe enda. Så jeg venter i spenning. Men jeg trodde jeg hadde kjent men det fikk jeg avkreftet. Mulig det bare er tarmene som spiller meg et puss kjenner jo litt ekstra etter i disse dager.
Venter en liten skatt i september 2013 <3
det er noe med det at man venter og venter, og til slutt blir man så utålmodig... Men det er verdt ventinga da