Det er tydeligvis ikke min dag i dag...

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Jeg skulle egentlig fått svar på hcg - prøven i går, men fikk jo aldri tak i de på legekontoret selv om jeg ringte hele dagen...
Når jeg ringte nå nettopp så kunne de ikke finne hcg-prøveresultatet. Etter mye om og men så ringte de tilbake og sa at sykehuset ikke hadde "fått med seg" at de skulle sjekke hcg også!! Så nå får jeg antagligvis ikke svar før i morgen tidlig.:( Jeg er så himla lei av å gå i uvissheten. Har vært der i 1 1/2 uke nå :(

sniker litt igjen jeg...
huff synes så synd på deg, vet hvor tungt det er å gå så lenge i uvisshet. så utrolig kjedelig at det ble slik, men krysser alt for at du får positive nyheter i morgen hvertfall.
klem fra meg

Huff.. så kjipt! Blir så oppgitt av alt folk ikke klarer å gjøre jobben sin.. samme hvor feilen ligger her så er det jo en menneskelig svikt ett eller annet sted på veien!

Håper du får gode resultater når du får dem da iallefall :)

ååå...så uendelig kjedelig og ikke noe greit å vente...håper du får positive nyheter...

men herlighet da. er det mulig.

Jeg hadde bedt det sykehuset, om å få sjekka den prøven ASAP, For dem legger det jo inn elektronisk, så legekontoret ditt vil jo ha svar med en gang.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt legekontoret rett før dem stengte i dag, hvis du ikke klarer å vente til i morgen tidlig.

Makan til dårlig lege/helse service. Hadde blitt såååå sinna...

Sender deg en gooood klem, å krysser fingre å tær på at det er posetive nyheter :D

Julekulaa skrev:
Huff.. så kjipt! Blir så oppgitt av alt folk ikke klarer å gjøre jobben sin.. samme hvor feilen ligger her så er det jo en menneskelig svikt ett eller annet sted på veien!

Håper du får gode resultater når du får dem da iallefall :)

Signerer! 

Tina pusen skrev:
men herlighet da. er det mulig.

Jeg hadde bedt det sykehuset, om å få sjekka den prøven ASAP, For dem legger det jo inn elektronisk, så legekontoret ditt vil jo ha svar med en gang.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt legekontoret rett før dem stengte i dag, hvis du ikke klarer å vente til i morgen tidlig.

Makan til dårlig lege/helse service. Hadde blitt såååå sinna...

Sender deg en gooood klem, å krysser fingre å tær på at det er posetive nyheter :D

Takk alle sammen ;-)

Hun på legekontoret sa at de måtte "etterbestille" den prøven, og at de dermed antagligvis ikke fikk svaret før i morgen tidlig. Jeg forstod det slik at de ennå hadde blodet mitt der inne på sykehuset, men at de måtte teste det på nytt da de hadde oversett at de på legekontoret hadde krysset av på Hcg-prøven. Så da blir det både svar på hcg-prøven og ul i morgen...skrekkblandet fryd..

Masse lykke til i morgen! Det skal ikke være lett å være gravid i møte med helsevesenet...

Back
Topp