Det er torsdag!

lenemor

Forumet er livet
Håper alle har en strålende dag!

Her skinner sola fra blå himmel - bare synd den er  bak fjellet (sola altså) - den dukker opp igjen en gang i ettermiddag. I dag har jeg ryddet litt hus, og nå sitter jeg og ser på farger til nyehuset - maleren setter igang straks, og vi har ikke bestemt en eneste farge (annnet enn hvitt tak - han begynnner kanskje på det først så vi rekker å tenke litt). Fikk aldri sett på fliser i går, så det blir i ettermiddag, og så skal jeg på kafe og slarve med et par veninner etterpå.

Hva gjør dere i dag da?

Spennede med farger lene, har dere noen favoritter? Klarer heller ikke å bestemme oss for hva vi skal ha på soveromma denne gangen. Skal ha litt mørkere enn reflekjson som vi har i dag.
Kos deg på cafe besøk i dag..

I dag så er chr hjemme har begynt å hoste stygt så holder han hjemme så vi får økt doser med astma medsiner i dag.
ellers så jobbes det. Så er vannaerobic i kveld.
Bare en dag igjen til kjæresteferie gleder oss :-)

Vel, soverommene har fått helt hvitt smartpanel (ikke egentlig smartpanel, men samme greia, fra en annen leverandør) - skal male en vegg eller to på hvert av ungene sine soverom mens vårt får være intil videre.

Fargepaletten for hele huset er vel grå... i forskjellige nyanser. Fant noen nå som er fine, Lady-farger som heter valmuefrø, pepper og hvit pepper - kunne tenke meg dem i hele første etasje tror jeg. Må finne noe for loftstua, der går det an å ha noe litt morsommere kanskje - lurer på om jeg skal se på blått der

lenemor: Vi har en jo en knallfin turkis-farge på barnerommene, den heter Pirat.. Hvis dere skal ha litt knalle farger..[;)]

Silje a: Så deilig med kjærestetur! [:)]

Idag dro mannen på jobb før kl 6..[&:] Bertine, Rasmus og jeg koste oss med frokost før vi dro avgårde til bhg og trening. En hard Corebar-time idag, kjenner det godt nå ja..[:D]

Rasmus har spist lunsj, og sover.. nå er det min tur, til å spise altså! Så blir det å støvsuge og vaske gulvene etterpå.. Må ha det i orden før helgen, og Tupperware-partyet jeg skal ha her imorgen..[:)]

Jeg hadde lyst på hvit pepper i gangen, men fant ut at det kom til å bli for lett flekkete med en hund som absolutt venter til han er innenfor døra med å riste av seg vann og sånt, hehe. Men den står absolutt på ønskelista neste gang et rom skal males!

Nå ligger lillemor og sover, hun er hjemme i dag også og vi bare koser oss siden formen hennes er bra igjen. Har laget tacosuppe som vi skal ha til middag, var opprinnelig en pose fra toro eller noe, men jeg sila av krydderet og tilsatte resten selv (er nemlig ikke så glad i løk og så er det visst kjøttbiter i den og det spiser jeg jo ikke) og den ble fantastisk god! Jeg prøvesmaka den nemlig til lunch i dag[:D]

Ellers tror jeg pappa og samboern kommer innom i ettermiddag så egentlig burde jeg få shina huset litt, det bærer preg av at jeg har hatt en ny daglig leder her hjemme denne uka[8D] Samtidig er det bare SÅÅÅ deilig å få noen minutter med stillhet og ro før jeg tar fatt på arbeidet.

ORIGINAL: lenemor

Vel, soverommene har fått helt hvitt smartpanel (ikke egentlig smartpanel, men samme greia, fra en annen leverandør) - skal male en vegg eller to på hvert av ungene sine soverom mens vårt får være intil videre.

Fargepaletten for hele huset er vel grå... i forskjellige nyanser. Fant noen nå som er fine, Lady-farger som heter valmuefrø, pepper og hvit pepper - kunne tenke meg dem i hele første etasje tror jeg. Må finne noe for loftstua, der går det an å ha noe litt morsommere kanskje - lurer på om jeg skal se på blått der

Det blir nok kjempe fint , elsker gråtoner, mamma og pappa bygger også hus nå og de skal ha hvit pepper som farge på inngangsdøra si.

ORIGINAL: silje a

ORIGINAL: lenemor

Det blir nok kjempe fint , elsker gråtoner, mamma og pappa bygger også hus nå og de skal ha hvit pepper som farge på inngangsdøra si.

de fargene e rveldig fine,,... vi har valmuefrø på vaskerommet.. fornøyd med den[:)]

Back
Topp