lenemor
Forumet er livet
Og jeg venter på hanegal... har alerede spist litt frokost, drukket en kopp kaffe og gått tur - er det ikke herlig når barna bestemmer at dagen skal starte før fem om morgenen??? [8D] August har sovet på vårt rom i natt - mamma sover jo på rommet til August. Uvant å ha han på vårt rom, men det har gått forbausende bra - jeg og August har i alle fall sovet hele natten
I dag ser det faktisk ut som om været ikke blir så dårlig. Blir vel en trilletur ned i sentrum så vi får vindusshoppet litt tenker jeg.. og så må vi kanskje ut en tur på tomta og vise mamma. Ellers er det ingen planer, vi skal bare kose oss! Men først må resten av familien våkne da (tror jeg hørte Johanna tusle inn i senga til mormor tidligere, men det var nok bare for å kose)
Hva skal dere i dag da, mine gode venner?
I dag ser det faktisk ut som om været ikke blir så dårlig. Blir vel en trilletur ned i sentrum så vi får vindusshoppet litt tenker jeg.. og så må vi kanskje ut en tur på tomta og vise mamma. Ellers er det ingen planer, vi skal bare kose oss! Men først må resten av familien våkne da (tror jeg hørte Johanna tusle inn i senga til mormor tidligere, men det var nok bare for å kose)
Hva skal dere i dag da, mine gode venner?