Det er torsdag gitt

lenemor

Forumet er livet
Og jeg venter på hanegal... har alerede spist litt frokost, drukket en kopp kaffe og gått tur - er det ikke herlig når barna bestemmer at dagen skal starte før fem om morgenen??? [8D] August har sovet på vårt rom i natt - mamma sover jo på rommet til August. Uvant å ha han på vårt rom, men det har gått forbausende bra - jeg og August har i alle fall sovet hele natten

I dag ser det faktisk ut som om været ikke blir så dårlig. Blir vel en trilletur ned i sentrum så vi får vindusshoppet litt tenker jeg.. og så må vi kanskje ut en tur på tomta og vise mamma. Ellers er det ingen planer, vi skal bare kose oss! Men først må resten av familien våkne da (tror jeg hørte Johanna tusle inn i senga til mormor tidligere, men det var nok bare for å kose)

Hva skal dere i dag da, mine gode venner?

God morgen[:)]

Mina sov til kl 0745 og det er HIMMELSK[:D][:D]

Idag skal vi reise til Oslo, siden det er overtagelse på leilighet i Oslo kl 1730 i ettermiddag!!! Dette blir BRA!! Gleder meg helt sykt til å komme tilbake hehe.. Selvom det var veldig trist for mammaen å ta farvel med personalet i barnehagen til Mina her i Halden[&o].

Tror vi reiser etter frokost, for bror og faren min var her igår og hjalp med å få ned ting fra veggene ol. De tok meg seg tven, for jeg var redd den skulle bli ødelagt i flyttingen. Så Mina synes nok det er kjedelig her uten tven, da hun bruker å se litt tv om morgen[8D]

Her er været NYDELIG[:)]

God torsdag :-)
Ukene flyr av sted.
I dag var planen å dra å hente mer abreid, men Chr har fått feber.
Så da blir det en rolig dag hjemme.
Typisk når man har masse å gjøre og k er i Bø i 2 dager nå på jobben sinn.

Elles så var vi å prøve smake bryllupsmenyen vår i går.
Fiskesuppa var kjempe god og hjorten også. desserten falt ikke helt i samk. Var en hvitsjokolademouse så blir at vi skal finne på noe med is.
Noen som har forslag?

Torsdag allerede??? hm.. Solveig våkner 8 for tiden.. ganske greit da Aslak styrer noe vanvittig om nettene! *gjesp*
I dag har vi planer om å ta med oss drage, spader og bøtter og kjøre til stranda! Har ei som ligger rett ved oss.. vi ser den fra vinduet, men må nok kjøre for å ikke bruke hele dagen på å komme oss frem![:D]

Ellers skal jeg handle og pakke til helgen! Jeg reiser til Bergen på folkedansfestival i morgen!! Det blir knallbra!! Ser frem til å få sovet litt.. litt rart for vanlig så er disse festivalene forbundet med lite søvn! Men lite søvn før er mye søvn nå [8D]

Vi skal ha bollefrikasè til middag i dag mmmm

God morgen!
Jeg er godt igang med dagen. Frokost er spist for en god stund siden. Har hatt ei urolig natt (som vanlig rett før besøk.....[8|]) og takket være "shutter island"-filmen vi så igår - mye rart og ekkelt....men jeg likte filmen faktisk. Liker filmer der man finner ut at det man trodde først var riktig ikke er det..hehe kronglete forklart[8D]

Jeg måtte også passe på å komme meg opp litt tidlig for å ta tempen på jenta mi. Hun hadde vondt i halsen igår så måtte passe på at det ikke ble verre. Her må vi nesten ringe legesenteret før halv 9 dersom vi skal ha håp om å få en hastetime[&:] Blir man syk etter den tid er det som regel legevakten. Uansett, det var ikke noe feber idag og halsen mye bedre![:D]

Skal ha en rolig dag - tror vi holder oss inne for det meste slik at Karoline kan bli helt frisk. Mulig jeg og minsta tar oss en handletur. Og så har jeg en liten tanke om muligens trening i kveld. Får se hva gubben sier - det er i alle fall ikke fotball i kveld.

Ha en fin dag![:)]

Vi har hatt vår 3. og siste dag i Dyreparken i dag.. Og jeg kunne lett tatt 3 dager til! Jeg elsker dyreparken!! [:D] Sindre syns og det var stas.. Han har fått være med på Den sorte dame, møtt Langemann, sett løve og tiger og gaupe og ulv, fått (altfor) mye greier fra både Kaptein sabeltann og Kardemomme by.. I dag fikk han og hilse på barberer Sørensen og Politimester Bastian..! [:D] Det var stort tror jeg.. Røverne var og der, og stakk jammen av med trikken mens vi var der! Men Bastian fant den heldigvis igjen.. Phui!
Vi har gravd etter gull, og fant det! Vunnet mye bamser og ja.. I det hele.. Vi har hatt det utrolig fint!! Og den fine hytta vi har bodd i.. Og godt reiselag.. Ja.. Jeg har hatt det sååå utrolig fint!!

I morgen skal vi videre til østlandet, så ferien er ikke over for vår del da, men reiselaget vårt skal jo dra hjem.. [:)]

Back
Topp