Det er torsdag, det er torsdag 18 mars 2010

Looney

Forumet er livet
VIP

Her var det ikke mye til liv nei. Men jeg skravler da allikevel jeg. N sto opp halv sju i morges og det er noe tidlig men han var i strålende humør så man kan jo ikke tvinge han i seng igjen da. Nå er han levert i bhg og jeg har spist frokost før jeg skal trene 10.15. Også skal jeg ta sol etter det.

I etter middag drar vi til Trysil med et vennepar for å kose oss, kjøre snowboard og gå på langrennski. Det blir BRA!

Eller så testet jeg første dag av 30 days shred i går, og er ikke imponert! Merker ingenting i dag jeg, og alle øvelsene gjør jeg jo når jeg trener ellers allikevel. Men men......

Nei, men kjære vene, du er vel kanskje den som er minst i målgruppa for den shreden, Looney! [:D]
Kos dere i helga!!

Jeg må spise frokost jeg nå, mens lillemor sover, hun har forsåvidt gjort det i tre kvarter allerede, så jeg må forte meg før hun våkner igjen. [:D]

Ha en fin dag, jenter!

Og gratulerer med dagen, McMor!! [:D][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Nei, men kjære vene, du er vel kanskje den som er minst i målgruppa for den shreden, Looney!
[:D]
Kos dere i helga!!

Jeg må spise frokost jeg nå, mens lillemor sover, hun har forsåvidt gjort det i tre kvarter allerede, så jeg må forte meg før hun våkner igjen. [:D]

Ha en fin dag, jenter!

Og gratulerer med dagen, McMor!! [:D][:D]

Tenkte det var moro å prøve da siden alle skyter sååå faælt av den. Særlig inne på generell. Men en ting er at jeg følte det ikke gav særlig store resultater, også var det drit-kjedelig rett og slett. SKal sies at jeg ikke har tunge nok vekter her hjemme heller da og ikke gidder jeg kjøpe det heller.

god morgen!!

Looney, du trener jo så mye ellers at shreden er vel barnemat ja.
jeg har ikke trent på lenge før jeg begynte for en måned
siden, har betennelse i skulder, prolaps i rygg og noe slitasje
her og der som gjør det smertefullt å trene, så jeg begynte forsiktig.
pog kjenner at det med shreden så er det kondisen min som er på bunn...
men men, all trening nytter!! godt for skrotten!!
prøver meg på trening i dag også, og sying av bøllehatt til minstejenta!!

Looney: prøv level 2 og 3 istedet du, jeg synes også at level 1 er kjedelig og latterlig enkel... jeg fikk jo senebetennelse i knærne av level 1 også da, så jeg gjorde om mange av øvelsene sånn at de passa meg og mine knær bedre. God tur til trysil, kos dere! [:D]

God morgen! [:)]

Da er Ida levert i bhg (med oppsatt hår faktisk!!), for første gang på lenge. Og i morgen er det siste dagen der! [8|] Jeg og Tobias har vinka til søppelbil og tog på vei hjem, så minstemann er fornøyd. Verste er jo at både søppelmennene og konduktørene på togene vet om gutten, så de vinker og smiler før han rekker å vinke til dem! [8D]
Dro innom Mega og kjøpte Omo Color+Ultra på svinebillig tilbud, kjekt å ha! [:)]

Ingen store planer i dag, skal på PulsStep kl 18.30. Før det blir det bare ungekos og bhg-henting. Tobben har litt feber i dag og, og går med hele neven i kjeften. Plages med siste hjørnetanna som holder på å trenge igjennom. Så han blir nok kosegutt i dag. Ute regner det, så det er litt vanskelig føre der ute. Jaja, kanskje våren kommer snart nå da? [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

fesa, du ligger en dag lenger fram enn meg!!
har trent 3 dagen i dag med shreden!!

God bedring Suki, håper også det gikk bra med operasjonen til
moren din, var ikke det igår ellr noe?

Skrållan: ja tenkte kanskje prøve det. Og siden du oppfordrer så tester jeg det til uken[:)] Kanskje greit som ekstra trening her hjemme?

Nå har jeg trent en god spinning time sammen med Tom Nordlie[:D] Tatt sol, og kjøpt en mnd med spotify premium så vi kan høre spotify offline på hytta. Ja, jeg er avhengig av spotify og musikk og gidder ikke brenne cd'er osv.

Bør vel kanskje hoppe i dusjen og pakke snart også[8|]

Jeg gleder meg til hyttetur men savner allerede N. Men han koser seg vel hos pappaen sin vil jeg tro. De skal visst på Drammensbadet i helgen, og det vet jeg om en fyr på ca 1 meter som synes er gøy[:D]

ORIGINAL: Looney

Her var det ikke mye til liv nei. Men jeg skravler da allikevel jeg. N sto opp halv sju i morges og det er noe tidlig men han var i strålende humør så man kan jo ikke tvinge han i seng igjen da. Nå er han levert i bhg og jeg har spist frokost før jeg skal trene 10.15. Også skal jeg ta sol etter det.

I etter middag drar vi til Trysil med et vennepar for å kose oss, kjøre snowboard og gå på langrennski. Det blir BRA!

Eller så testet jeg første dag av 30 days shred i går, og er ikke imponert! Merker ingenting i dag jeg, og alle øvelsene gjør jeg jo når jeg trener ellers allikevel. Men men......

Du kan prøve
Banish fat, boost metabolism.  Dette er også med Jillian

Den skal være hardere enn 30 days og varer i en time

Jeg har tilbragt natten på legevakten. Fy faen så vondt!
Ble sykemeldt i dag, og hvis jeg kjenner antydning til smerter innen de neste 24 timene så blir jeg nok innlagt med en gang..

ORIGINAL: buffi

Du kan prøve

Har du testet de?

Takk for tips[:)][:)] Skal sjekkes opp

ORIGINAL: WZ

Jeg har tilbragt natten på legevakten. Fy faen så vondt!
Ble sykemeldt i dag, og hvis jeg kjenner antydning til smerter innen de neste 24 timene så blir jeg nok innlagt med en gang..

Huff[&o] god bedring

God bedring, stakkars WZ!!!

ORIGINAL: buffi

Du kan prøve

Har du testet de?

Takk for tips[:)][:)] Skal sjekkes opp

ikke jeg men ei på juni prøvde det etter å ha blitt ferdig med 30 days...Og hun sa at det var helt topp...Enda hardere enn 30 days[:)] Har tenkt å laste det ned og teste det....

ORIGINAL: Fesasmekjo

ORIGINAL: tutta80

fesa, du ligger en dag lenger fram enn meg!!
har trent 3 dagen i dag med shreden!!

God bedring Suki, håper også det gikk bra med operasjonen til
moren din, var ikke det igår ellr noe?

Er du stiv du?
Jeg så stiv enda jeg[:-] men merker det kommer seg[:D] men veldig plagsomt å være så stiiiiiv[:-]

tja, er stiv i lårene, men ikke så ille som jeg hadde trodd.
bittelitt i skuldrene, men det er borte nå...ser fram til neste nivå!!

God bedring WZ

God bedring WZ!
Looney: Ja, det er stor forskjell på level 1 og 2 i allefall. Grei å bruke hjemme når man ikke får trent annet i allefall! [:)]

Jeg klikker snart. Skjønner ikke at det ikke skal gå an å IKKE trasse?! Hun hyla så hun brakk seg hele veien hjem fra bhg, middagen ble kasta veggimellom og ellers bare kaster hun eder og galle rundt seg. Og minstemann er jo febersur, så dette er litt av en dag... GLEDER meg til å trene, til å komme meg litt bort herifra!!!

Jeg teller minutt til leggetid!

god bedring, wz[:)]

er sliten jeg etter dagens jobbings, har vondt i hode og kroppen. skulle ønske jeg kunne tatt en sykedag i morgen, men kjenner jeg ikke er syk nok.

ellers så kommer maria hjem i dag, har ikke sett henne siden lørdagsmorgen så det blir koselig[:)][:)]

må bare si jeg får skikkelig dårlig samvittighet når jeg leser om all treninga dere holder på med[&o] gleder meg til jeg kan begynne å sykle jeg!

Jeg også får åndenød av å lese om all treninga. Jeg sitter bare på rævva og blir feitere og feitere..

Men nå har jeg og en kollega meldt oss på treningskurs. EasyLife heter det. Har trua for både meg og henne egentlig.
Hun sliter litt med overvekt, og i følge BMI så gjør jo jeg det samme.
Deilig å ha noen å trene sammen med!
Det starter rett over påske..

Back
Topp