Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: papayamammaen
Nei, men kjære vene, du er vel kanskje den som er minst i målgruppa for den shreden, Looney! [:D]
Kos dere i helga!!
Jeg må spise frokost jeg nå, mens lillemor sover, hun har forsåvidt gjort det i tre kvarter allerede, så jeg må forte meg før hun våkner igjen. [:D]
Ha en fin dag, jenter!
Og gratulerer med dagen, McMor!! [:D][:D]
ORIGINAL: Looney
Her var det ikke mye til liv nei. Men jeg skravler da allikevel jeg. N sto opp halv sju i morges og det er noe tidlig men han var i strålende humør så man kan jo ikke tvinge han i seng igjen da. Nå er han levert i bhg og jeg har spist frokost før jeg skal trene 10.15. Også skal jeg ta sol etter det.
I etter middag drar vi til Trysil med et vennepar for å kose oss, kjøre snowboard og gå på langrennski. Det blir BRA!
Eller så testet jeg første dag av 30 days shred i går, og er ikke imponert! Merker ingenting i dag jeg, og alle øvelsene gjør jeg jo når jeg trener ellers allikevel. Men men......
ORIGINAL: buffi
Her var det ikke mye til liv nei. Men jeg skravler da allikevel jeg. N sto opp halv sju i morges og det er noe tidlig men han var i strålende humør så man kan jo ikke tvinge han i seng igjen da. Nå er han levert i bhg og jeg har spist frokost før jeg skal trene 10.15. Også skal jeg ta sol etter det.
I etter middag drar vi til Trysil med et vennepar for å kose oss, kjøre snowboard og gå på langrennski. Det blir BRA!
Eller så testet jeg første dag av 30 days shred i går, og er ikke imponert! Merker ingenting i dag jeg, og alle øvelsene gjør jeg jo når jeg trener ellers allikevel. Men men......
Du kan prøve
Banish fat, boost metabolism. Dette er også med Jillian
Den skal være hardere enn 30 days og varer i en time
ORIGINAL: buffi
Du kan prøve
Banish fat, boost metabolism. Dette er også med Jillian
Den skal være hardere enn 30 days og varer i en time
Har du testet de?
Takk for tips[:)][:)] Skal sjekkes opp
ORIGINAL: Fesasmekjo
ORIGINAL: tutta80
fesa, du ligger en dag lenger fram enn meg!!
har trent 3 dagen i dag med shreden!!
God bedring Suki, håper også det gikk bra med operasjonen til
moren din, var ikke det igår ellr noe?
Er du stiv du?
Jeg så stiv enda jeg[:-] men merker det kommer seg[:D] men veldig plagsomt å være så stiiiiiv[:-]