Det er torsdag den sjuende mai totusenogti

Looney

Forumet er livet
VIP
Skravle i vei dere

fremdeles forkjøla[:'(] spent på hva dagen bringer...

spiser frokost og drar snart på jobb. i dag er det sooool[:D] helt fantastisk!!

ha en fin dag[:)]

Hei sveis! [:)]

Ute skinner jo sola!! Snakk om uvant! [;)]

Skal hive i oss litt frokost snart, og så skal vi spasere på butikken. Har storspisere i hus, så må ha litt brød til de skal ha lunsj. Tenkte jeg skulle få vaska litt vindu også i dag, det trengs!
I kveld blir det PulsStep, og jeg gleder meg allerede! [:D] Tjohei! [:D]

Husarbeid husarbeid og enda mer husarbeid her i dag[:'(] noe jeg hater men må gjøre så slipper vi i helgen i vertfall...

Snuppo sitte å ser på rorri hehe og tar helt av borti stolen sin..

Nei får vel begynne å gjøre reint[8D]

Blir så irritert!! Sambo var jo på o-løp med ungene i går kveld. I dag merker jeg at støvlene deres og regnklærne ser ut som om de har bada i gjørme. Hva om gubben hadde sagt noe i går, eller i beste fall - vaska det selv i går kveld?! Måtte hive støvlene til Ida i vaskemaskinen, de er jo gjørmete helt neddi! Men nei da, han hadde jo bare satt det i gangen, sånn at jeg måtte rydde opp i gjørma deres! [:@]
Hadde tenkt å være masse ute og kose meg med ungene i dag jeg, men må visst vaske ørten tusen maskiner med møkkete klær, i tillegg til vanlig klesvask!!

Mannfolkhællvett!

Sitter nå her og leser i dag også[:'(]

Mannen skal jobbe sein.. og godt er det kjenner jeg... ikke helt på bølgelengde for tiden nei[:'(][X(][>:][>:][>:]

Får nå bare gjøre mitt og bli ferdig ... skal bli ekstra godt med sommerferie i år ja!![:D]

Delia - vet hvordan det er

Undrer meg på hvorfor ingen har reagert på at jeg har skrevet sjuende mai i overskriften jeg[8|][8|][8|][8|]

Hjemme fra jobb. N ville være hos mormor så jeg henter han der etterpå. Gubben rydder etter middag, og vi skal snart på visning i et hus vi ser fra terrassen vår faktisk. Også kommer det et vennepar på besøk i sjutiden for planlegging av sommerferie uke uten barn[:)]

Fri i morgen, så da skal det trenes og leses pensum ja!

Sambo hadde støvsugd og vaska kopper mens jeg trente, som plaster på såret. Ser bedre ut her, og jeg er i bedre humør! [;)]
Nå er han ute og sykler, og jeg ser Tangerudbakken og koser meg med en halv Nutrilett bar. Veiedag i morgen nemlig [8D]

Back
Topp