Det er torsdag, damer!

lenemor

Forumet er livet
Håper dere har en fin dag.

Her ser det ut til å bli en nydelig vårdag igjen, det er fantastisk! Har tenkt meg en tur ut med August nå, vi skal til Ørsta og se om vi får byttet en jakke - svigermor hadde nemlig kjøpt en jakke til August i går, og så er den for stor, vi skal til Ørsta og se om de har den i mindre størrelse der, for her i Volda var de tomme for 86. Har også tenkt meg en tur på plantasjen og kjøpe noen utepotter og litt løker og frø, jeg har så lyst å komme igang med litt til nyehagen - litt forberedelser...

Ettersom knerten er dårlig i dag også blir det ikke stort mer som skjer - etter handlingen blir det hjem igjen og trille en tur med lillebror, så får vi se om jeg får gjort litt i huset mens han sover - det er sprøtt hvor mye et hus "forfaller" når man ikke gjør noe på et par dager

Jeg har og tenkt meg ut på shopping, men til meg selv[8D] hehe..
Ble vekt av telefonen i dag... jeg har fått meg jobb, juhu, så nå er jeg veldig glad! Selv om det er litt blandede følelser så tror jeg det blir bra[:)] Oppstart etter påske.

Ellers lite planer i dag, mulig vi spiser ute for "feire" ansettelsen (kan jo fint bruke opp pengene før jeg har tjent dem, haha)
Det regner her og snuppa maser stadig om å få sykle, så vi tar kanskje en tur opp til mamma for å vise frem sykkelen[:)]

Snart helg og påskeferie nå, jeg gleder meg[:D]

Kjenner til det lenemor. Visst jeg skipper rydding en kveld,blir det forfall her og[:D].I dag regner det her[>:], var jo så fint i går!!

Nabogutten skulle være hjemme i dag, så Nathalie stikker sikkert over der og leker. Og jeg må poste brev til NAV i dag, skal søke om dagpenger, så det er vel best å få det gjort, tar vel litt tid før de behandler...

I kveld skal jeg til fotografen på bilde visning, fra ettårsfotograferingen[:)]. Har fått bildene på index ark, men det er jo mye kjekkere å se de stort, før vi bestemmer oss helt.

God formiddag!

Her er det kjempe fint vær i dag [:D] Men tror likevel jeg må være inne å holde sofan, hvertfall mens barna er i barnehagen. Har fått halsbetennelse igjen og nesten ingen stemme, såå det er morsomt [8D] Håper bare at jeg i allefall ikke blir mer i dårlig form, siden ungene ikke har barnehagedag i morgen, også skal de være her i helgen, og til pappan på mandag [:-][:)]

God kveld!
Ja, dagen i dag har vert trøtt..! Jeg var våken og kjekk tidligere i dag, men så gikk lyset gitt.. Hehe.. Kom meg hjem og sovna momentant.. Hehe.. Så nå har jeg supervondt i hodet..! Herlige greier.. Hahaha..
Eller så skjer det lite spennende ting her om dagene.. Det er jobb, jobb, jobb.. Men det nærmer seg jo veldig Svalbard ferie! 1.mai.. Så det gleder vi oss veldig til!! [:D]

her skjer det lite annet enn jobb om dagen.. både for meg og m.. mye å gjøre..

men i dag har jeg hatt litt alenetid og støpt negler.. og på lørdag er det frisør og forming av bryn.. godt å unne seg litt
hverdagsluksus..[:)]

ellers har dagen forsvinnet før jeg egentlig rakk å få med meg at den startet
mannen er på trening og jeg nyter sofaen![:)][:)][:)][:)]

håper dere har hatt en herlig dag alle sammen, nå skal jeg slenge beina enda mer
opp i sofaen og nyte sporten og torsdagkveld fra nydalen![:)]

Back
Topp