Det er torsdag allerede!!

lenemor

Forumet er livet
Skal si ukene går fort!

I dag sov August til halv seks, og etter litt pupp og en bæsjebleie tok jeg han med inn i senga til G, og tro det eller ei - etter en halvtime sto pappa opp med han!!! Jeg fikk sove lenge - i alle fall litt lenger. Det var utrolig deilig altså!!

Nå tror jeg at jeg skal gå og lage litt frokost... det har visst ingen andre tenkt å ordne til

Ingen planer for dagen, og ute regner det - men vi skal nok komme på noe

Hva gjør dere i dag da??

Idag skal jeg starte nye tråder[8D]

Sitter og jobber litt. Men det er ferietider og det er litt slakke i systemet for de som er ansatt av fellesrådet. Dermed aner jeg ikke om det i det hele tatt er noen som har tenkt at min organist har ferie og skaffet vikar til søndagen. Og den jeg skal mase på er ikke på kontoret. Blir litt irritert over sånt. Det må oppstramming til altså!

Ellers er det helsestasjon og lege for Malte idag. Og grautfest senere i barnehagen.

Torsdag ja, jeg sitter her trøtt som en dupp, lillemor fant ut at hun skulle sove oppå meg i natt (vi var i campingvogna siden vi feiret st. hans der) så den som "sov" halvsittende mot et hjørne i natt det var jeg, mens mannen og ungene sov (helt til jeg prøvde å legge HS ned da så klart, da var det megavræl) Nå er mannen på jobb, ungene i barnehagen og jeg er kommet meg hjem. Skal legge meg nedpå litt før jeg tar en tur til byen å finner en bryllupsgave[:)]

Bare i morgen igjen nå så har hele familien sommerferie!! Og jeg kan slappe av og feire at vi faktisk fikk B på bacheloroppgaven vår[:-] så mye uenighet det var er det helt utrolig, hehe[:D] men veldig deilig!

Ha en fin dag alle sammen, her titter solen etterlengtet frem så nå blir det forhåpentligvis en bra dag[:D]

God torsdag!
Her er det straks tid for sommer-voksen.. [:D] Som i å vokse beina.. Hehe.. Blir herlig! Håper å slippe å gjøre så mye mer i de 3 ukene vi er borte.. [:D]
Ellers så er det nest siste vakt før ferien i ettermiddag.. Og håper det blir en fin vakt uten mye uventede ting som skjer.. Men på en annen side, så går jo dagen fortere om det er veldig mye å gjøre da.. Men men.. Vi får se.. [:D]

Ellers så var jo skattepengene komt.. 25 000! Men 20 av de går jo bort for terassen da.. Oi! Ja den må jeg jo prøve å huske å ta bilde av.. [:D] Men 5000 ekstra til ferie er jo ikke dumt det.. [:)]

Mina driver og leker på natta for tiden[&:], men da jeg oppdager henne så sovner hun til slutt. Men veldig irriterende å bli vekt hver natt for tiden[:'(]

Ellers har jeg bursdag[8D] Blir 30 år og greier.. Synes det er litt skummelt tall, men men

Vi skal til manuellterapeuten med Mina idag. Spennende å høre hva han sier.

GRATULERER med dagen Oslojente!![:D] Håper du får en fin dag

I dag gikk det greit å levere Solveig i bhg! Det er godt med slike dager også! Hun ville spise frokost i bhg selvom hun hadde spist hjemme! Jeg og Aslak kjørte innom min bhg på vei hjem og Aslak fikk besøke avdelingen sin! Vi var ute og lekte med dem også! Ellers har vi fått vasket og hengt opp klær før Aslak tok luren sin. Jeg fikk meg noen timer jeg også! Søvn på natta er oppskrytt fortiden så det er en nødvendighet på dagtid!

Etter bhg har vi spist middag på kvadrat og kjøpt sandaler til ungene! Mannen har hentet ny fryseboks og vi har levert bilen på verksted for service! Skal bli bra med en helsesjekk på den bilen! Tror den har et virus eller noe![8D][:D]

Nå er ungene lagt og roen senker seg i huset! Herlig! Mannen skal lage kake som vi skal ta med oss i bhg i morgen! Det er Solveig sin siste dag! Blir spennende i morgen.. vi skal kjøre buss.. med kake og det hele haha!

Back
Topp