Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Flatula*
God morgen.. [:)]
Vi skal på helsestasjonen i dag, med Trym. Som nevnt tidligere så hadde de 4 års kontroll i bhg i forrige mnd.
Føler ikke det ble helt vellykket. [&o] Var motorisk og språklig(begreper) som han måtte øve på. Fikk bare et helt simpelt brev fra helsestasjone [>:] Ingen forklaring da vi tok synsprøve to dager etterpå. De sa bl.a siden jeg og pappaen har adhd så måtte de følge han opp, siden han ikke "kunne" hinke på en fot og vise tommel og samtidig putte bak ryggen [8|]. Noe han viste til meg at han kunne. Så vi får se hva som skjer i dag. For den dagen de hadde kontroll, så var det turdag og da ble han "nekta" å dra på tur og han ble veldig lei seg (han elsker turer [:)]) Så det gikk veldig inn på han den dagen. Kan jo hende han ikke ville yte sitt beste [;)].
Er litt frustrert [&:] Nok om det, måtte få ut litt steam [8D]
Ellers i dag blir det vel å rydde/vaske litt her hjemme.
Får skattepengene mine i løpet av denne uka [:D]. De trengs nå. [:)] Også er det UL om 2 dager [:D]
ORIGINAL: Actrine
Trist at de mener det ikke er vits å utrede nå Flatula! Har så ofte erfart at det er gunstig å utrede i tidlig alder.