det er tirsdag.. hurra!!

Trillemor82

Forumet er livet
og jeg tror jeg har funnet løsningen på mine søvnproblemer.. sove annenhver natt!!

Natt til i dag har nemlig vært heeelt fantastisk!!!
deilig!! jeg la meg kvart over ti.. og sov helt til kl 06 i dag morges!!! :) herlighet! hakke følt meg så fresh på leeenge.... så fantastisk det er å sove... så i dag feirer jeg.. med et glass pepsi max til frokost faktisk.. med masse masse isbiter.. og en kanelbolle.. nam nam nam!!

i dag skal jeg ingenting!! må henge opp en klesvask.. men ikke noe mer.. :) det er godt det! jo.. jeg skal vel lage sammen noe mat til familien tenker jeg.. men... det blir bare spaghetti :P orker ikke noe mer :P såååå da skal jeg slenge meg på sofaen snart og se litt nissene over skog og hei.. og cæsar etc.

åå deilige tirsdag!

fortsetter skravlingen min med meg selv jeg nå.. :) siden ingen andre skravler... lenemor.. jeg ser du er pålogget.... :P

siden jeg har så innmari intr dager for tida, tenker jeg at det er på sin plass å dele de med dere :P nå skal jeg ta meg en tur ned på nav faktisk! og kanskje jeg skal få pantet litt flasker... vi er sååå dårlige på det.. så det blir bare liggende i boden og ta opp plass.. og det er jo unødvendig... så da skal jeg få gjort det gitt... ellers har jeg nå hengt opp en klesvask.. og det var jo ca det jeg skulle gjøre i dag :P so long folkens! jeg skravler videre med meg selv etterpå :p

Det er jo fantastisk - tenk om det fortsetter sånn!! Det er utrolig hva søvn gjør for både fysisk og mental helse altså!! Jeg har faktisk sovet godt i natt jeg også, og det var sårt tiltrengt... noe annet som var sårt tiltrengt var en varm dusj i morges, men der var det ikke en dråpe varmtvann gitt... det kommer rørlegger ut til oss i ettermiddag og kikker på det, så får vi håpe de finner ut av hva som gjør det. Jeg fikk i alle fall våknet skikkelig da jeg startet dagen med å vaske håret i iskaldt vann (jeg hadde ikke noe valg, jeg hadde ikke vasket det i går og gikk med hestehale hele dagen - sånn kunne jeg bare ikke se ut i dag)

Nå er jeg på jobb, driver og legger opp gardiner for et par ungdommer som har flyttet ut av fellesskapet og inn i egne boliger. Skal i et møte på slutten av dagen, så det blir en fin dag på jobb tror jeg. I kveld blir det hjemmekos med familien - og ute er det et vintereventyrland, masse snø, deilig kaldt, og jeg håper det holder seg sånn lenge!!

isj da.. kaldt vann det er jo fresh måte å starte dagen på... :P

nå har jeg kommet meg hjem igjen fra nav.. alt skal være i orden der nå..s å nå gjenstår det å se om det dukker opp noe penger på konto den 15. desember. det er jo alltid like spennende.. men denen gangen skal jeg ned dit den 15. dersom dem ike er på konto... nå har jeg vært bakpå lenge nok.. og har plane rom å bruke den utbetalingen med halv skatt til å komme meg ovenpå igjen... er så kjipt å hele tiden måtte overføre fra m sin konto.. selv om vi har felles økonomi, så er det litt den følelsen av å kunne bidra litt...

jeg ble plutselig veldig kvalm.. kan ha noe med frokosten som ble inntatt å gjøre.. tok jo til og med dessert til den.. en stripe med walthers mandler.. rema har 200g sjokolade fra freia, to for 30,- det er skumle greier.. :P så jeg MÅTTE jo selvsagt bare ha det i dag!

men nå tror jeg at jeg skal slenge meg på sofaen.. har gjort nok fornuftige ting i dag.. daytime tv here i come!

heldige dere er som har vinter lenemor.. litt misunnelig der.. her kan vi se langt etter snøen virker det som!! :(

gaaaaaaaaaaaaaaaaad.. det er ganske kjedelig å ligge på sofaen egentlig... savner liv her inne!!! :)

hvor er dere hen???!?!?!?!? slutt å jobb og heng heller her inne.. mye morsommere.. ;) og mye mer fornuftig!! :*

nei.. jeg får prøve å få opp litt hundehår her... hunden har jo mistet nok her på et par dager til at jeg kan strikke en genser.. herlig!!

men.. jeg har iallfall fått jaktet på kjærligheten med tv2 og sett gårsdagens cæsar.. så da har jeg fått unna dagens kulturelle behov!

det snøøøøøøøøøøøøøøør her og.. hurra!! kanskje den holder til jul??? hurra for snø!!! jeg er sååå klar for en hvit jul..

jeg bare fortsetter å skravle med meg selv jeg da... siden ingen andre enn lenemor vil være vennen min i dag :P

nå har jeg hentet lillesnupp.. storesnupp skal være med en venninne hjem i dag.. så nå står mannen og lager spaghetti til oss... jeg sitter her og liskom slapper av.. jeg funker dårlig til det har jeg funnet ut av.. men hodepinen har sneket seg på i hele dag.................. så må ned å sjekke bt på nytt i morgen.. det er jo høyt.. og jeg er i fare for sf.. såå vil sjekke det opp litt... kjedeilg om det skulle komme sf allerede... syns det er litt vel tidlig.. :(

Dette kan vi da ikke ha noe av, trillemor - at du snakker med deg selv mener jeg. Her er det endelig sofasliting. Ble et langt møte på jobb i dag før jeg dro og hentet ungene i barnehagen. Så var det hjem og lage middag før vi åpnet kalenderen, og der var det julekuleverksted. Vi tok akrylmaling på en tallerken, og så skulle ungene dyppe henda før de grep om kulene, slik at vi fikk håndavtrykk, og så dryssa vi glitter over. Det er en idè som fungerer godt i prinsippet, men som i virkeligheten blir griseri, rot og julekuler som ikke likner grisen. Eller, de ser ikke sååå gale ut, men det er ikke noen tydelige håndavtrykk

Nå ligger August og snakker med seg selv på rommet, to timer etter legging, mens storesøster sover. Håper han slokner snart også, i dag måtte han vekkes og det er dumt om han skal få søvnunderskudd fordi han ikke sovner om kvelden og må vekkes om morgenen. Lurer på om han må slutte med dagsøvn ret og slett.

Lillebror har forresten tisset på do to dager på rad nå - i går når han var alene hjemme med pappa (og han ble så overrasket at han datt ned fra doskåla), og i dag (hvor mesteparten havnet på meg fordi han hadde dratt tissen opp av do før han begynte å tisse). Han var så stolt i dag at han insisterte på å ha på truse - heldigvis hadde han fått en truse av mamma til bursdagen sin (alt for stor, den skulle jo ikke brukes ennå), så nå ligger han glad og fornøyd i senga, med truse utenpå pysjen

Back
Topp