dET ER TIRSDAG, DET ER TIRSDAG, og det snør...

Looney

Forumet er livet
VIP
jada, nå snør det på Østlandet igjen. Jeg skal på jobb nå og jobber til ca 22.00 i kveld på to ofrskjellige jobber. Har en time fri i mellom og da skal jeg trene[:)][:)]

mårnings!

er du våken, har du stått opp??? jadda, dagen er i gang[:D]

sola kommer inn på thomas sitt soverom, det er IKKE bra for når våkner han før 6 hver dag[>:] men nå sitter de der da å ser barnetv og spiser, og det er jo fint for da rekker jeg å ordne meg å.

i dag skal jeg på sykehuset å sjekke kulen min igjen, tror dette er 4.gangen. og når jeg er tilbake på jobb skal jeg på møte, så mulig max 1-2t vanlig jobb i dag og det liker jeg[;)]

forresten masse snø her å[>:] hva er dette da??? det er jo mai og ungene skulle gått i joggesko... her er det faktisk -grader å. nå må dette ta slutt!!

du står virkelig på du looney[:)]

Minusgrader her og, men ingen snø. Men vet det er meldt snø i dag, så det kommer vel. Enn så lenge skinner sola faktisk!!

God morgen alle sammen! [:)]

Jeg og ungene er oppe, de løper rundt her med hver sin dukkevogn, hehe. Skal på PulsSpinn om en times tid, håper ikke forkjølelsa gjør at det blir et sabla slit... etterpå skal vi på Posten, og på matbutikk. Resten av dagen skal vi bare slappe av, trenger det kjenner jeg.

Ha en flott dag! [:)]

Jeg er hjemme med Jenny ENDA! Kjenner at vi trenger litt nye imput snart begge to altså, begynner å gå hverandre lit på nervene.
Hun ville gå å legge seg igjen i sta, men ombestemte seg da hun kom i senga og ville heller se på Dædæisi.. Drømmehagen med andre ord.

Snør her også i dag, Festlig da siden det skal være dugnad i borettslaget i dag. Eller er det i morgen kanskje?
Jeg må iallefall huske å sette navn på tingene våre i sportsboden sånn at de ikke blir kastet.

Kjenner at jeg har null energi etter omgangen jeg heller altså. Var på kurs i går, og gikk hjem etterpå. Tar ca 15 minutt å gå, og jeg døde totalt da jeg kom hjem.

Jeje.. her koste vi oss i morges!![:D] Jeg lå frem fine klær til fotograferingen i bhg i morgen før vi kjørt til bhg... Jada.. godt man husker hvilken dag det skal taes bilder[8D][8D][8D] Så i dag blir det bilder av mini i joggedrakt.. godt det ikke var den eldste[8D][8D][8D] Hehe.. der står han omringet av små gutter i skjorte[8D] Jeg synes jo egentlig det er litt skjønt med ordentlige bhg bilder og da og ikke disse skjortene som de aldri går med ellers så vi får nå se hvordan det blir!!![:D][:D]

Ellers er det lesing, lesing og mer lsing til eksamen... og mye tanker om morgendagen. Skal på sykehuset og ta en biopsi på livmorhalsen i morgen pga celleforandringer... gruer meg[&:]

Julestemning i mai er da vel koselig, jenter? [8D] Jula varer helt til påske - og enda litt lengre, vet dere! [8D][:D]

Delia: lykke til i morgen!

Jeg har vært på PulsSpinn. Gikk veldig greit der og da, men nå kjenner jeg at jeg er sliten. Blir godt når ungene har spist lunsj og Tobias skal sove, da kan jeg prøve å snike meg til en høneblund på sofaen mens Ida pludrer med sitt! [;)]

Haha Shoppis, nå måtte jeg le[:D] Håper det går bra med deg da, du hørtes litt sliten ut[:)]

Har altfor mye å gjøre på fridagen min i morgen, fatter ikke hvordan jeg skulle fått gjort alle sånne dilleting hvis jeg ikke hadde hatt fri en dag i uken altså. Nå ser jeg Fruene og etterpå venter oppvasken på meg på kjøkkenet[>:]

SLiten merker jeg ja. Jobbet til fire, dro rett på trening, dusjet der og rett på mer jobb. Var hjemme ca kvart på ni og er lønnet til halv elleve[:)][:)] Ser Paradise nå, og hopper til køys rett etterpå.

I morgen skal jeg trene, ta sol, en tur innom skolen, til legen og på NAV. Så skal jeg lese til eksamen før middag hos pappa på kvelden. Ingen fri og ro i morgen heller nemlig[:)]

ORIGINAL: Looney

SLiten merker jeg ja. Jobbet til fire, dro rett på trening, dusjet der og rett på mer jobb. Var hjemme ca kvart på ni og er lønnet til halv elleve[:)][:)] Ser Paradise nå, og hopper til køys rett etterpå.

I morgen skal jeg trene, ta sol, en tur innom skolen, til legen og på NAV. Så skal jeg lese til eksamen før middag hos pappa på kvelden. Ingen fri og ro i morgen heller nemlig[:)]

syns det høres ut som fri jeg[8D] tid til å trene og ta sol er jo luksus[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Looney

syns det høres ut som fri jeg[8D] tid til å trene og ta sol er jo luksus[:D]

Bare stresser fra sted til sted for å rekke alt, og var dautrøtt i morges. Men hva gjør man vel ikke for å rekke å trene[:)]

Back
Topp