Det er tirsdag, det er tirsdag 27 april

Looney

Forumet er livet
VIP
I går var N 3,5 år[:)][:)]

Natta!!!

Hurra for 3,5-åringen N, og håper natta har vært tissefri for TS sin del! [:D]

God morgen! [:)]

Her sitter jeg og ser på at det snør litt ute... jaja, det legger seg jo ikke likevel! Litt kontrast bare, siden vi hadde 16 grader i går! [&:]
Sambo er hjemme i dag også, siden rumpetrollet mitt ikke blir bedre. Han sa jeg ikke fikk lov å trene i dag heller, strenge mannen. Han har jo rett, men jeg VIL trene!!!! *trassete Skrållan*
I kveld skal jeg ut og spise med jobben, før et kjapt personalmøte. Blir nok sent for min del, også håper jeg at jeg klarer å gå nedover...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Trøtt og dermed sur uten grunn på morgenen. N har gnåla i tide og utide og ble dermed levert i bhg. Han var sulten, fikk mat, fikk tilbud om mer mat, sa nei, og ti min senere var han sulten. Da ble jeg streng og det ble ikke mat før frokosti  bhg halv ni. I tillegg hadde han et lurveleven fordi han ikke fikk ha med sjørøverpaparplyen sin i bhg når det er sol ute.

Men men...nå er han levert, gubben har stått opp, jeg har fått i meg to rugsprø så da blir vel humøret bedre. Litt bv tid nå før skolejobbing blir bra[:)][:)]

Jeg har forresten funnet årsaken til helgas mageproblem. Pakka med kokt skinke gikk jo ut på dato for 2 uker siden, fant jeg ut i dag. Og den har jo jeg spist av regelmessig. 

Snål dag i dag[:)] Først leverte vi Heidi i barnehagen. Dro så til HS med Vilde..Hun ladde lagt på seg litt[:)] og nå sover hun sin hvil og når kl er 12 skal vi være i barnehagen med Vilde. Hun starter nemlig opp i dag

Hun er feberfri og fått en tann til i munnen sin[:)] så nå har hun 3 tenner

Jeg sovnet på sofaen og sov i 1,5 time. Det var godt for kropp og sjel. Nå må oppgaven jobbes med før middag og trening står på planen[:)][:)]

halloen!

MÅ bare starte med å fortelle at jeg ble stetante i dag/natt. han ble tatt med tang og var 5120g og 57cm[:o][:)] all ære til mora sier jeg bare[:)] gleder meg til å se han, håper de vil ha besøk snart. men samtidig skjønner jeg veldig godt om de er slitne.

ellers så er jeg hjemme fra jobb, deilig!!!! har hodepine så thomas får se film og spise brødskive mens vi venter på papsn. han er på postkontoret og henter bildet vi forstørret opp til lerret 50*70 av barna, spent!

Shit Marte[&:] Stakkars dame!!

Lite nytt her, jobber og står på, men i morgen er det fri. Jo, litt nytt er det, jeg har lært å lage innebakt flette[:D][:D]

Jeg er så glaaaad! har gått ned 3 kilo på en uke! je je jeeeeee!

håper det fortsetter i samma tempo, selv om det er for godt til å være sant.

ORIGINAL: WZ

Jeg er så glaaaad! har gått ned 3 kilo på en uke! je je jeeeeee!

håper det fortsetter i samma tempo, selv om det er for godt til å være sant.

DÆVVIN!! Bra jobba!!!!!

sånn tempo vil jeg å ha, wz. da hadde jeg vært fornøyd på noen uker. hva er hemmligheten????

jeg har starta med EasyLife..
Beinhard trening og sunt kosthold

-og jævla mange kilo å ta av, hehe..

Jøss WZ så flink du er da!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Hva går egentlig dette ut på, og hva koster det!!! Jeg er interresert!![8D][;)][:D][:D][:D]

flinke TS!!!
Usj skrållan, må sjekke datoen oftere nå...
WOW marte, litt av en plugg!!
Grattis med vekttap WZ

Jeg trente shred'en i går, tar alle levlene i løpet av uka pluss sykling!
og den level 1 var jo så lett nå..hehe, deilig. shreden har gjort meg sterk!! weeee!!
Nå skal jeg slenge meg på sofaen med mat og strikking!!

Dagen i dag var en suksess

Vi kom rundt 12 vi, pratet og lekte på gulvet.  Ungene på hennes avd blei ivrige når dem såg Vilde..Baby baby sa dem hele tiden..Det var spesielt 2 jenter på ca 1 år som lekte med Vilde.

Da jeg var på felleskjøkkenet for å varme opp vannet til micro kjende jeg noen som klemde meg rundt beina og det var min eldste. Hadde ikke sett at hun kom bort nei. Hun trodde hun skulle hjem hun siden jeg kom. Men sa at nei det skulle hun ikke. For jeg var i barnehagen med Vilde jeg. Hun ble litt lei seg da jeg skulle gå. Så hun fikk bli med inn og hilse på Vilde mens hun satt og spiste på avd sin. Det var stas for Heidi

Personalet og hennes kontakt person var bare helt topp altså kjempe fornøyd med

tutta: TRO meg, nå blir jeg skikkelig nazi med datoer på mat!!
buffi: så bra det gikk strålende! [:D]

Jeg sliter. Med et pinlig problem, så jeg utdyper ikke mer, haha! [8D] Sambo er ute og sykler, jeg skal snart gå i dusjen og ta en iskald dusj på rumpestumpen min (pga det pinlige problemet), og så er det natta.
Nei, må jo kanskje se fruene først!

kjøp salve på apoteket, skrållan[;)]

i kveld skal jeg se paradiiiise[:D][:D] ju-huuuu!!!

Dette er Easy Life. En kjempe suksess på treningsenteret hvor jeg trener vet jeg[:)][:)]

http://www.easylife.no/

Mange treningsentre som har dette tilbudet. Godt jobbet WZ

Spiste nydlige lasagne til middag før jeg tok med N på trening mens gubben dro på søppelfyllinga med vårt gamle gulv. Etter legging av bæsjegutten[:D] ja han kalles det for han driter som en tømmerhogger. Hvor kommer alt fra undrer jeg meg[8|]

Så har jeg jobbet med bachelor oppgaven, og nå skal den printes og LEVERES!!! Så gjenstår kun muntlig eksamen i juni og jeg er ferdig med skolen. AHHHHHHH[:)]

Nå skal jeg se Paradise[:)][:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

kjøp salve på apoteket, skrållan[;)]

i kveld skal jeg se paradiiiise[:D][:D] ju-huuuu!!!

Jeg HAR salve faktisk, hahaha! [:D] Har brukt det siden søndag, men i kveld så sprakk dyret! [8|] blodbad!!!! Så jeg dusja i kaldvann for å få blodårene til å trekke seg tilbake, og blødningen ville stanse. Nå har jeg sikra meg, fant en nettingtruse fra fødselen i skuffa, og dro på meg en Up&Go-bleie inni, hæhæ! Nå er jeg like lekker som jentene på Paradise [8D]

Back
Topp