Djiiiiiz, for en morgen!! [&:] Starta vel egentlig rett før kl 5, da Ida tissa ut seg i senga si! [8|] Det har hun aldri gjort før, men måtte jo skifte laken og pysj på frøkna. Eller, sambo gjorde det, siden jeg er blind på natta. Så sovna vi igjen, og sambo dro på jobb, og vips bråvåkna jeg kl 8. Faen, forsov oss 40 min!!!! Hadde på klokka, så hva som har skjedd der, aner jeg ikke. Enniveis, jeg løper inn på rommet til kidsa for å vekke dem, vi skulle jo på trening kl 9, og hadde det derfor dødstravelt. I senga til Tobias finner jeg en fornøyd liten gutt som sitter og traller, og drittlukta slår i mot meg... inn på badet med han for å skifte bleie, så av med pysjen. Heisann, der var det noe bløtt... jadda, gutten hadde dritt fra magen og ned til anklene!!!! [:'(][:'(] Inn i dusjen for å spyle av tassen, han hyler, og jeg roper til Ida for å vekke henne... etter en stund kommer hun tuslende, så ungene fikk på seg klær, og jeg løper på kjøkkenet for å hive i meg litt frokost før treninga, og lager matpakke til ungene. De rekker ikke spise hjemme, så de får spise mat i barnepassen. Så småløper vi til treningssenteret, og rakk det fint! [:D][:D][:D]
Jeg trente en skikkelig bra PulsSpinn-time, og ungene koste seg i barnepassen med maten sin, hehe. Har forresten trent 15 av 21 ganger i sommerkonkurransen allerede, faktisk litt stolt av meg selv! [8D][:D]
Resten av dagen skal vi ta det litt mer med ro, tror jeg... rakk ikke å ordne i klesskapet til Ida i går siden vi fikk besøk, så prøver på det i dag. I ettermiddag er det dugnad i gata, får vel kanskje bidra litt der da...
Ble litt av en stil dette, haha!
Ha en fin dag alle sammen! [:)]