Det er tirsdag, det er tirsdag 11 mai 2010

Looney

Forumet er livet
VIP

Straks på vei til jobb. N har nå sovet to hele netter uten å våkne eller gråte, etter at jeg lagde klistremerke system til han. Dermed er det bevist at han ikke gråt fordi han hadde vonst som han sa, han avslører seg selv.

Jobber lenge i dag, også skal jeg prøve å få trent i kveld[:)]

Har en syk beibi, har vært forskjøla nå i snart 14 dager[:'(] og i dag har hun feber så vi skal bare være inne men har mye å gjøre skal ha dåp på søndag så må rydde før vaske dama kommer på torsdag...

Stakkars jenta hadde og magevondt for første gang i går, knall hard mage og hun hylla og skreik men det virker bedre i dag da[:)]

Skal til legen i dag.
Er vel snart på tide at jeg lytter til kroppen min og alt det den prøver å fortelle meg.

Ellers er det sol og sommer ute, Marcus fikk sykle til barnehagen!

Djiiiiiz, for en morgen!! [&:] Starta vel egentlig rett før kl 5, da Ida tissa ut seg i senga si! [8|] Det har hun aldri gjort før, men måtte jo skifte laken og pysj på frøkna. Eller, sambo gjorde det, siden jeg er blind på natta. Så sovna vi igjen, og sambo dro på jobb, og vips bråvåkna jeg kl 8. Faen, forsov oss 40 min!!!! Hadde på klokka, så hva som har skjedd der, aner jeg ikke. Enniveis, jeg løper inn på rommet til kidsa for å vekke dem, vi skulle jo på trening kl 9, og hadde det derfor dødstravelt. I senga til Tobias finner jeg en fornøyd liten gutt som sitter og traller, og drittlukta slår i mot meg... inn på badet med han for å skifte bleie, så av med pysjen. Heisann, der var det noe bløtt... jadda, gutten hadde dritt fra magen og ned til anklene!!!! [:'(][:'(] Inn i dusjen for å spyle av tassen, han hyler, og jeg roper til Ida for å vekke henne... etter en stund kommer hun tuslende, så ungene fikk på seg klær, og jeg løper på kjøkkenet for å hive i meg litt frokost før treninga, og lager matpakke til ungene. De rekker ikke spise hjemme, så de får spise mat i barnepassen. Så småløper vi til treningssenteret, og rakk det fint! [:D][:D][:D]
Jeg trente en skikkelig bra PulsSpinn-time, og ungene koste seg i barnepassen med maten sin, hehe. Har forresten trent 15 av 21 ganger i sommerkonkurransen allerede, faktisk litt stolt av meg selv! [8D][:D]

Resten av dagen skal vi ta det litt mer med ro, tror jeg... rakk ikke å ordne i klesskapet til Ida i går siden vi fikk besøk, så prøver på det i dag. I ettermiddag er det dugnad i gata, får vel kanskje bidra litt der da...

Ble litt av en stil dette, haha!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Haha, ja jeg dropper ikke å trene bare fordi ungene sover! [8D][:D] 

Dugnad i bhg i dag men jeg orket ikke jeg[X(] Dårlig mamma emne i dag. Ellers så vant vel N prisen for Sure Suresen ved middagsbordet, og han ble bedt om å gå fra. Det endte med at han sovnet på rommet sitt, og nektet våkne. Fikk til slutt vekket han og badet han, og nå ser han Dora. Jeg prøver finne et smutthull slik at jeg får trent i kveld. Er nemlig både en styrke time og spinning kl 20.30 - vel vel vi får se..... Vil jo gjerne se Paradise i kveld også jeg[:D]

I morgen reiser N til pappaen og blir til lørdag kveld, så drar han igjen onsdag(fordi jeg skal til København) og blir til mandagen etter. Så lite N tid fremover, men han lider vel ingen nød med pappaen heller vil jeg tro[:)] Dermed bør jeg jo få litt tid til å lese til eksamen fremover også.....

Lillemor her i huset sover hos mormoren og morfaren i natt, vi var så sene hjem begge to, så var greiest sånn. De skal ha henne litt i morgen og, og hele fredag. Får dårlig samvittighet for at de har henne så mye, men de sier det er greit. Jeg er hvertfall veldig takknemlig!!

Ellers har vi fått plen i dag som noen av dere sikkert har sett på fb[:D]

Det ble spinning på meg. Og det var digg. Nå skal jeg hoppe til køys og prøve å sove. Sov nemlig meget dårlig i natt etter en ikke videre smart lue på sofaen på dagtid i går.

I morgen skal vi til et vennepar på øl, grilling og vennekos[:)][:)]

Back
Topp