Det er tirsdag, damer!

lenemor

Forumet er livet
Halve dagen har jo gått (ja, litt av den i alle fall). Jeg har levert ungene i barnehagen, vært på legesenteret og tatt blodprøver (stoffskiftekontroll), vært på apoteket og på butikken. I dag skal jeg sitte og planlegge litt farger på huset, skrive litt på egenevalueringen av gamlehuset, kanskje vaske litt, og rydde litt rundt omkring. Jeg innser at vi kanskje skal flytte om noen måneder, og før det skal dette huset fotograferes og vises frem (og selges) og da må det tømmes for en del ræl og rot

Nærmer seg, Lenemor[:)] Må være utrolig spennende og gøy!! Er det langt unna der hvor dere bor idag? Null kjent i Volda[8D]

Her måtte jeg vekke Mina i 08 tiden for å rekke bhg til 09. Hun er mye våken om nettene, men heldigvis så sovner hun igjen. Vi har fått innvilget operasjon for å fjerne mandler og polypper. 8 ukers ventetid!! Håper virkelig det vil hjelpe Mina[:)]

god morgen, eller god formiddag!

her har jeg levert i bhg, var innom buitkken på vei hjem, og nå spises det sen frokost/lunsj... i dag er planen å gjøre det jeg hadde planer om i går.. vaske gulv, rydde rommet til malin, og få siste rest av klærne inn i skapene våre. kjekt å finne dem der inne i stedet for rundt i hele huset! så skal jentene hentes tidlig, slik at vi kan gå litt på skøyter etter bhg. for som malin så fint sa det i dag morges: i dag er det veldig viktig at du tar med skøytene mine i bhg mamma, for da får jegf masse frisk luft før jeg skal sove.. og da sover jeg sååååå godt vet du!" så da får jeg gjøre det[8D] skal møte bertine og mammaen hennes også.. det blir topp![:D]

Ja, Malin får sagt det![:D]

Mannen og jeg skal straks dra til senteret, han vil ha en Nintendo DS..[8D] Så skal Rasmus og jeg på helsestasjonen for å veie, han hadde lagt på seg litt lite forrige gang.. Etter det går jeg opp til bhg fra sentrum, og møter Trillemor på veien, så skal jentene få gå på skøyter![:)]

Ha en fin dag alle sammen!

Oi, nå så jeg at der var det oppdaterte flyfoto, så nå er uteplassen og den nye garasjen vår med - og barnehagen til Johanna også, som ligger nesten rett bak huset vårt... de bildene som har ligget på kartsøk frem til nå har vært minst fem år gamle

Spennende med flytting lenemor! Deilig med nytt hus, det syns hvertfall jeg[;)].

I dag er Nathalie hjemme, sitter å leker på rommet sitt, så jeg kan trykke litt her[8D]. Tirsdag er den travleste dagen syns jeg. Nathalie er hjemme, så må finne på noe for begge ungene, å rett etter middag er det kor og søndagsskole ( ja vi har det på tirsdagen her, rett etter koret). De spiser kvleds der, så er det rett hjem i seng for Nathalie. SÅ skal jeg i tupperware selskap etterpå. så da går dagen og kvelden.[:)]

Travelt å være hjemmeværende[:D]!

Jeg må bare se om jeg klarer å legge ut denne linken også - hvis det funker så er det jordhullet tomta vår, mens huset er svigers sitt

Æsj, det funka ikke - jeg som klarte å zoome så godt inn på tomta vår og greier [:'(]

God dag alle sammen[:)]

I dag skal jeg ikke gjøre så veldig mye, er trøtt etter do flying på natterstider.. Spørs nok om ikke babyen har lagt seg godt ned i bekkenet, må på do hver 2 time pr natt[8D]

Skal snart ta meg en sofahvil nå tror jeg[:D]

Ellers var vi på sykehuset på torsdag med Emil, han har også fått innvilget operasjon, så 13 april skal han få fjernet mandlene. Gruer meg til det, men det vil vel gå bra...

Ingen super natt her altså [:-] Her har de vært våkne om hverandre hele natten .. Men sov litt etter jeg leverte de i barnehagen, deilig .. Selvom jeg synes det ødelegger dagen ganske mye! Nå har jeg og faren til ungene blitt enige om at de bor hos meg, og er hos han annenhver helg, og andre dager han ønsker å ta de med på ting osv. For da jeg tok opp dette sist, skrev han rett ut at han har 50% for å slippe å betale barnebidrag - hørt noe så egoistisk! Planen var jo privat avtale, slik at han kunne være med å bestemme det selv, men han trodde at jeg lurte han da .. Men nå har han gått med på det. Og jeg tror helt ærlig det er godt for barna, i allefall William. Han trenger ett fast sted, det er jeg ganske sikker på.. Ting blir litt rotete for han tror jeg, selvom han takler det bra [:)]

[:D]

Så bra at det har løst seg sånn for dere Råsa - håper dette rapporteres til NAV da, slik at du får bidrag som du har krav på (og at du har tatt vare på den meldingen hvor han skriver dette om 50%.. for ja, det er vanvittig egoistisk!)

Lykke til med operasjon for Emil lakrisbåten!

JEg tar meg en liten pust i bakken her - jeg har oppdaget uante "lagre" med ting som kan kastes, så nå er hele søpledunken ute fylt opp [8D]. Må ta en runde med støvsugeren i andre etasje nå, for jeg har virvlet opp støv fra år tilbake innerst i skap og hyller

så godt at dere er blitt enige om en slik løsning råsa.. ingenting som er bedre enn det,.. skjønner jo at det kan bli litt mye for de barna, så bra at dere har løst det![:)]

dagen i dag her har egentlig bare flydd unna.. og nå skal jeg snart hente jentene, så skal vi stå på skøyter etterpå. det blir stas.

jeg har fått vasket gulv her, og pølsegrateng som står i ovnen... så litt har jeg fått gjort.. også har jeg bestilt meg time til psykiateren jeg var hos i fjor vår.. for det er noe som murrer i hodet mitt, og da er det godt å ta det før det blir noe tilsvarende slik jeg har hatt det.. så får vi se hva han sier.. [:)]
ellers har jeg ikke gjort stort her gitt, men jeg må si du isnpirer lenemor.. burde egentlig tatti et tak her og.. men har liksom ikke flytting som motivasjon, og da går det trått gitt...[8D]

inspirasjon og inspirasjon... når G kommer hjem fra jobb kommer han ikke til å se at jeg har gjort noe som helst i dag, for alt som har blitt organisert, kastet, ryddet og flyttet er inni skap og skuffer og hyller, ikke noe av det som flyter er gjort noe med [8D]

Fornuftig av deg å kontakte psykiateren din trillemor, håper dere får tatt tak i det som murrer, og at du kan få det helt fint med deg selv og alle andre etterpå

ORIGINAL: Råsa Muffin

Ingen super natt her altså [:-] Her har de vært våkne om hverandre hele natten .. Men sov litt etter jeg leverte de i barnehagen, deilig .. Selvom jeg synes det ødelegger dagen ganske mye! Nå har jeg og faren til ungene blitt enige om at de bor hos meg, og er hos han annenhver helg, og andre dager han ønsker å ta de med på ting osv. For da jeg tok opp dette sist, skrev han rett ut at han har 50% for å slippe å betale barnebidrag - hørt noe så egoistisk! Planen var jo privat avtale, slik at han kunne være med å bestemme det selv, men han trodde at jeg lurte han da .. Men nå har han gått med på det. Og jeg tror helt ærlig det er godt for barna, i allefall William. Han trenger ett fast sted, det er jeg ganske sikker på.. Ting blir litt rotete for han tror jeg, selvom han takler det bra [:)]

[:D]

Så bra at det har ordnet seg!!! [:)] Vet veldig godt hvordan det er å takle ekser[&:][:-] Pappaen til Mina vil ikke ha mere samvær han, for det er så vanskelig mht levering og henting. Han har bil og vi bor i samme by. Skjønner ikke helt det her jeg[8|] Mina spør mye etter pappaen og Therese. Hun vil skjønne etterhvert at Therese er mer hos pappaen sin enn hun er med tiden, og da kommer nok pappaen til å få vanskeligheter med å svare på hvorfor??!![&:]

ORIGINAL: lakrisbåten

God dag alle sammen[:)]

I dag skal jeg ikke gjøre så veldig mye, er trøtt etter do flying på natterstider.. Spørs nok om ikke babyen har lagt seg godt ned i bekkenet, må på do hver 2 time pr natt[8D]

Skal snart ta meg en sofahvil nå tror jeg[:D]

Ellers var vi på sykehuset på torsdag med Emil, han har også fått innvilget operasjon, så 13 april skal han få fjernet mandlene. Gruer meg til det, men det vil vel gå bra...

Mina skal også operer. 8 uker ventetid. Gruer meg litt jeg også, men håper det vil hjelpe henne[:)]

God ettermiddag.. [:D]

Her har det vært litt stress i dag, Bilen starta ikke med det første, men fikk heldigvis liv i den etter drøye halv timen [&:][:)].  Så Trym var ikke i bhg før 10 i dag.

Og senest 10.30 måtte vi suse avgårde til Fredrikstad på samtale med sykehuset. [X(] Var på noe som heter MorgenRøden. Er jm som hjelper oss gravide som er redd/angst for fødsel. Har hatt helt skrekken for vanlig fødsel etter fødselen med Trym (tung og tøff fødsel og akutt ks) [:o]. Men det hjalp mye med timen. Også får jeg god oppfølging av de under forløpet. [:)] Skal forberede meg på en annen måte den gangen i allfall.

Skal opp og hente Trym i bhg om ikke lenge, må ha et pust i bakken før det stormes inn døra her og blir full fart [8D][:D].

I kveld bli det å glane på "Sons Of Anarchy", har sett 2 sesonger alt [:D].

Lenemor: Blir gøy å flytte inn i helt nytt hus kan jeg tenke meg. [:D] Vet sånn ca hvor det er dere skal bo. Har vært utover der når vi skulle fiske [8D][:D]

God kveld! Her starta det rolig.. Jeg og Maren skull epå 2 års kontroll i dag kl 10, så da leverte vi bare Sindre litt seint i barnehagen.. Kontrollen gikk jo kjempefint som forventa.. [8D][:D] Ikke HELT fornøyd med legen, men det gikk fort over..
Så hadde vi en kose-jentedag.. Var på peppes og hadde lunsj og gikk å kikka litt i butikker osv.. Herlig.. [:D]
Så henta vi Sindre da, og nå venter vi på middag.. Lurer på når den er ferdig.. [8|] Nei, fader, jeg må jo lage den selv.. Jeje.. Får bli sein middag/kvelds i dag.. [:D]

Lenemor : Ja, asså.. Han betaler garantert mer i mnd'en for at de skal gå 50% i barnehage hos han, enn han sannsynligvis må betale i barnebidrag. Det vet ikke han, så han tror jo at det er økonomisk best for han å ha de 50%. Må jo le litt også, sånt burde man undersøke godt når man havner i den situasjonen [;)] Men ja, i kveld skal vi avtale endelig, også er det rett ned å bestille ny mekling i morgen [:)]

Oslojente : Ja, det hørte jeg du sa! Jeg fatter ikke det jeg asså .. At han ikke vil ha Mina mer .. Og disse unnskyldningene med kø om morran kan han tilrettelegge ved å beregne GOD tid, det burde absolutt ikke vært noen tvil når det er mer tid med dattern det er snakk om. Og ja, det er jo helt klart at Mina vil forstå dette etterhvert, og spørre hvorfor .. Da håper jeg inderlig han kommer med ett svar som ikke sårer.

Back
Topp