Det er tid for fredagskos!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Nå er det sannelig blitt fredag igjen, jenter! :D Er det noe spesielt dere bruker å gjøre på fredagskveldene? :)

Alltid husvask på fredag, og mannen er svært glad i taco på kvelden [emoji14]
Nå vil jeg spy bare av tanken på taco, så må prøve å komme opp med alternativ fredagskos [emoji85]

Har ingen fast fredagskos.... men bytter mellom taco og pizza som regel da. I dag er det pizza!!

Fredagskosen nå for tida består som regel av å sove på sofaen [emoji23]

Mannen er ute i dag,så jeg skal se akkurat det jeg vil på TV uten at noen klager!:p Skal ellers kun slappe av på sofaen sammen med hundene,å lage meg spagetti til middag. Eeeeeelsker spagetti:D

Har kjøpt big one av alle ting i dag.. Skikkelig latskap, men jeg er forferdelig sliten og trøtt, vondt i ryggen og kvalmen har kommet. Så orker ikke stå å lage mat [emoji28]

Har kjøpt big one av alle ting i dag.. Skikkelig latskap, men jeg er forferdelig sliten og trøtt, vondt i ryggen og kvalmen har kommet. Så orker ikke stå å lage mat [emoji28]

Samme her, vi har kjøpt grandis :wacky:

Vi spiser ostepop og ser tegnefilm sammen med lillejenta vår hver fredag. Når hun er lagt lager vi nachos eller kyllingvinger, og ser nye episoder av seriene våre [emoji4]

Ingen fredagskos her [emoji14] kvalmen kommer tydeligvis på kvelden her i gården [emoji14] i tillegg til at æ va tili oppe.. [emoji14] måtte skikkelig på do klokka 10 på 6 i morrest å har vært våken siden [emoji14] men til vanlig e d filmkos med samboer og fredagstaco ;)

Back
Topp