Det er tid for FREDAGSKOOOOS...

Julia09

Forumet er livet
VIP
Og jeg har ingen SOLO????

Så jeg har laga meg appelsinsaft og putta et sugerør oppi glasse, så nå kan roen legge seg hjemme i et nystøvsuga hus[:)] Kjæresten har kjørt på butikken for å kjøpe godis til oss! Og imorgen reiser vi til Sverige på påskeferie, så nå hører dere "desverre" ikke fra meg på over ei uke!! [8D] (ok, kanskje litt iløpet av kvelden[8D][8D])

Kos dere så utrolig mye, og IKKE VÅG Å FORSVINN!! Absolutt ALLE som er her nå skal også være her når jeg kommer tilbake[:)][:)] Og prøv å ikke skriv så mange innlegg, blir så slitsomt å lese alt[;)]

Klem fra meg
ps: har vært på møte med kommunen idag: VI FÅR BYGGE DRØMMEHUSET VÅRT [:D][:D]

eg har solo[8D][8D] og ISBITER[:D][:D] har hatt helt dilla på isbiter i alle 3 graviditetene mine, men har ikke følt suget denne gangen, så trudde jeg slapp unna. før idag. Nå ligger de i fryseren, og jeg gleeeeder meg til å knase de[:D][:D]

kos dere masse på påskeferie[:D] og gratulerer med det kommende drømmehuset[:D]

Vi skal på ferie,så blir rolig fra meg også,hehe
Satser på jeg kommer hjem igjen med spiren min ja [:D][:D]

HER går det i farris [8D]

Fredagskosen her er godt i gang, med kald pepsi max i glasset og mannen på kjøkkenet i full sving med hjemmelaget pizza[:)]

Så koselig tråd du har lagt![:D] 
Kos dere masse i påsken vordende mødre!!!![;)]

PS: Har faktisk fikset meg Solo i dag jeg også!

Kjempekoselig tråd!
Her i heimen sitter jeg med datan og sambo med ps3! Utrolig men jeg er ikke godtesyk i det hele tatt![:)]
(har vannflaska ved siden av meg..)

ORIGINAL: Julia09

Og jeg har ingen SOLO????

Så jeg har laga meg appelsinsaft og putta et sugerør oppi glasse, så nå kan roen legge seg hjemme i et nystøvsuga hus[:)] Kjæresten har kjørt på butikken for å kjøpe godis til oss! Og imorgen reiser vi til Sverige på påskeferie, så nå hører dere "desverre" ikke fra meg på over ei uke!! [8D] (ok, kanskje litt iløpet av kvelden[8D][8D])

Kos dere så utrolig mye, og IKKE VÅG Å FORSVINN!! Absolutt ALLE som er her nå skal også være her når jeg kommer tilbake[:)][:)] Og prøv å ikke skriv så mange innlegg, blir så slitsomt å lese alt[;)]

Klem fra meg
ps: har vært på møte med kommunen idag: VI FÅR BYGGE DRØMMEHUSET VÅRT [:D][:D]

Iiiii, er så glad på deres vegne! Kommer til å saaaaavne deg her, buhuuuu! KOS DERE MASSE PÅ PÅSKEFERIE! STOOOR KLEM

GOOOD PÅSKE...Håper dere får en fin og avslappet ferie... Gratulerer så mye med drømmehuset *missunnelig*

Gratulerer så mye med at dere får bygge hus!! [:D][:)][:D]

Back
Topp