Det er "straffen"....

fru gravdal

Elsker forumet
Jeg har ei aldeles nydelig datter som er blitt sååå snill...... for hun legger seg rundt kl 8 på kvelden og sover til halv 6 om morgen før hun vil ha mat igjen* lykke* ( jeg våkner kun ett par ganger av at det høres ut som hun våkner og da vugger jeg litt på senga så er det stille igjen) men halv 7 da SKAL hun opp hehe for da ligger hun bare å pludrer og fekter med armene. Mammaen er egentlig ikke helt klar for å stå opp da hihi men men... er jo super fornøyd med å få sove så mange timer om natten da [:D][:D]

########################################

også legger jeg henne i stolen sin og der ligger hun å holder på med lekene som henger der... Nå har hun ligget der for seg selv i 3 kvarter( jeg sitter i sofaen rett ovenfor da).. er så stolt og glad i jenta mi

her er vi litt i samme gate. Jonas legger seg dog vel og merke kl 22.00. da takker han for seg [:)] Sover til kl 0600. Og er kjempe sulten. Gir han mat, inn på badet å bytter fre pysj til "dags klær" (om det er noe som heter det??[8|]). Så legger jeg han ned på gulvet med babygymen over seg. Og da ligger han pent en time å koser seg, plundrer litt før han får nok og skal opp på fanget for litt mer mat [:D]

Back
Topp