Det er soool!!!

Baby4us

Elsker forumet
Hurra!! Det har sluttet å regne!! Nå virker det som det har regnet ustanselig her i flere mnd, men nå er det jammen sol!! Fantastisk! Nå er jeg ikke kvalm lenger, med mindre jeg spiser alt for mye mat i en porsjon, og det går det an å styre heldigvis:-) Alt i alt virker det som jeg går noen nydelige ferieuker i møte nå, med ny energi, og følelsen av å være menneske igjen.. På tross av følelsen av at jeg ikke har spist på noen uker, har jeg bare gått ned to kilo, så jeg har vel fått i meg litt alikevel.. Deilig å kjenne at ikke alt byr meg i mot i hvertfall. Hvordan er det med dere nå om dagene? Begynner det verste å slippe taket? Må si at uke 9 definitivt var den aller verste å komme seg i gjennom. Da ville jeg bare ligge stille og helst sove til babyen var ute.. Ha en fin dag alle!! Nå bærer det ut i det fine været for meg:-)

Høres ut som du har det herlig :D Godt med sommervær og fin form på kroppen :) Håper det holder seg sånn ;)

Jeg er 9+6 i dag og har de siste dagene vært døden nær ;p Har spydd som en gris, er svimmel og har null energi. Håper det snur fort her også :)

Kos dere masse :D

uff, stakkars deg! Kan litt om den spyingen, så håper det tar en snarlig slutt for deg også! Vi har vært ute i hele dag, oppdageren har badet i bassenget og fått kjempefin farge til og med:-)

Back
Topp