Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kickie
Hihihi...
Hva sier han da?
ORIGINAL: Sicily
Gjør jeg også av og til. Er rett ut sjokkerende hva enkelte finner seg i.. Jeg blir bare så takknemlig for mannen min og hvordan han er hver gang jeg leser slike tråder. [:)]
Gjør jeg også av og til. Er rett ut sjokkerende hva enkelte finner seg i.. Jeg blir bare så takknemlig for mannen min og hvordan han er hver gang jeg leser slike tråder. [:)]
ORIGINAL: lnie
Sign.
ORIGINAL: *Schmoopy*
ORIGINAL: lnie
Sign.
Det verste er at mange av damene sitter og prøver å få flere unger med mannfolka. Er det så viktig å få en unge til at man driter i om man står midt oppi ting som f.eks en mann man vurderer å forlate, utroskap, en som prioriterer kompisen over familien osv osv...
Hva med å bruke hue lite gran da[>:]