Det er sikkert patetisk av meg

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
men når jeg leser tråder om samboere/menn som er egoistiske, duste o.l så leser jeg dem høyt for sambo for å se reaksjonen hans[8D]

ORIGINAL: Kickie

Hihihi...
Hva sier han da?

Heldigvis så har han reagert med vantro på de fleste trådene. [:D] MEN vet jo aldri når han plutselig sier at han synes det er "helt greit at mannen sitter oppe å spiller WOW hele natta og nekte å være med familien på fritiden"   [8D][8D][8D]

Gjør jeg og av og til. Hehe!
Han blir som oftest rystet (som nå med denne ene tråden), og sier stolt: " e du ikke glad du har mæ?"
[:D]

Gjør jeg også av og til. Er rett ut sjokkerende hva enkelte finner seg i.. Jeg blir bare så takknemlig for mannen min og hvordan han er hver gang jeg leser slike tråder. [:)] 

Jeg og gjør det, og han svarer som regel at han er glad han har en som meg [:)] [:D] 

ORIGINAL: Sicily

Gjør jeg også av og til. Er rett ut sjokkerende hva enkelte finner seg i.. Jeg blir bare så takknemlig for mannen min og hvordan han er hver gang jeg leser slike tråder. [:)] 

Samme her [:)]

Samme her. Det har nå ført til at mannen min tror BV består av en gjeng tapere, og jeg må hele tiden understreke at de fleste her er ganske normale.[8D]

ORIGINAL: Fyrste metall

Gjør jeg og av og til. Hehe!
Han blir som oftest rystet (som nå med denne ene tråden), og sier stolt: " e du ikke glad du har mæ?"
[:D]

sånn er d her også[;)]

helt enig....helt utrolig! Er mange jenter her inne som burde få seg litt mer ryggrad!

Jeg har også lest enkelte tråder høyt til mannen min, men må si at i enkelte situasjoner synes jeg folk er utrolig illojale mot sin kjære (tenker ikke på de som blir psykisk og fysisk mishandlet).
Man skal være litt forsiktig med å klage over sine kjære her inne ( både klage over mannen og øvrige familie) for det er langt flere enn vi tror som vet hvem vi er her inne..

ORIGINAL: lnie

Sign.

Det verste er at mange av damene sitter og prøver å få flere unger med mannfolka. Er det så viktig å få en unge til at man driter i om man står midt oppi ting som f.eks en mann man vurderer å forlate, utroskap, en som prioriterer kompisen over familien osv osv...

Hva med å bruke hue lite gran da[>:]

ORIGINAL: *Schmoopy*

ORIGINAL: lnie

Sign.

Det verste er at mange av damene sitter og prøver å få flere unger med mannfolka. Er det så viktig å få en unge til at man driter i om man står midt oppi ting som f.eks en mann man vurderer å forlate, utroskap, en som prioriterer kompisen over familien osv osv...

Hva med å bruke hue lite gran da[>:]

Ja, man kan jo lure. Jeg har aldri vært i en sånn situasjon før, da jeg har gjort det slutt LENGE før det har kommet så langt som utroskap osv. Egoisme bruker å vises ganske tidlig.

Back
Topp