Det er søndag :-)

*Flatula*

Gift med forumet
Fortsatt ingne baby her gitt, han liker seg godt i magen hihi :-). Jaja.. Han kommer nok om ikke lenge.

Her er akkurat frokost inntatt. Sto opp 9 i dag, syvsovere hele gjengen :-p. Sitter å sipper på en kopp kaffe.. Mmm det var lenge siden det :D .

Fram til 12 blir det avslappning. Skal ut med ei venninne og bestekompisen til Trym og være litt på lekeplassen da, spise litt lunsj der tenker jeg. Deilig å finne på noe når man bare går og venter ;-). Ellers i dag har jeg ikke peilig på hva som skjer.

Ha en fortsatt fin dag!!! :D
 
God søndag :-)
I dag har vi sovet lenge alle sammen deilig.
Ellers så er planen å sette opp tak i huset og kasje male litt.
Ellers slappe av på sofaen i kveld.

Flatula sender over masse fødestøv og håper jeg snart får sms av deg
 
Krysser fingrene for at babyen kommer snart!! Venter spent på sladring!

Her har vi fått besøk av broren min og jenta hans. Vi skal lage pizza til middag i dag. Har glemt å handle kjøttdeig men det er butikker i området som har åpent! Praktisk!

Ellers så er det blåsebort dag i dag... Liten trekk som noen sier!
 
Har vært ute en tur og rugget litt på vognen mens de andre koste seg med krokett på plenen. Er ca aktivitetsnivået mitt for tiden det.
Ellers fikk meg og Felix sove lenge. Til nesten 9 idag. deilig. Mormor har skiftet på sengene og støvsugt. Fantastiski med hushjelp.
Til middag skal vi ha kjøttkak. Da blir mannen fornøyd. Er tydelig at han er vokst opp på husmannskost.
 
Irriterende at man ikke får lese alle innleggene uten å skrive altså :S

Her er det bare en rolig søndag, har sovet endel, sliter litt med allergi, så er konstant trøtt.. derfor  dupper jeg med Alannah på helg:) Nå har vi bygd litt lego, og så skal vi bare slappe av resten av dagen tror jeg:)
 
Så er jeg hjemme etter å ha avsluttet arbeidshelgen min - i dag har jeg vært på gårdsbesøk med noen av gjengen, klappet og kost med geitekillinger og lam, så tilbake på jobb var det en lang dusj før jeg spiste middag. Nå skal jeg kose meg med en kopp te før jeg tar kvelden
 
What the hell?? Er innlegget mitt borte? Jeg har sett gjennom 3 tråder jeg VET jeg har svart på.. Ingen innlegg..! Babyverden vil ikke ha meg her lenger tror jeg..
 
Back
Topp