Det er søndag

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Vært en lang natt, først sov jeg fra 00-3 i natt og våken fra 3 te 6.

I dag skal jeg gjøre litt mer husarbeid og bort te mamma og pappa å spise middag.

Hatt en strålende helg, har hatt nabon på besøk, vi jobber sammen og ble bedre kjent på turen i Kr.Sand.

Gutta er i Tyrkia og koser seg sammen med farmor og farfar.

God formmidag.. [:)] Har vært våken i en timestid. Men er så trøtt. Frokost er inntatt og driver på kaffekopp nr to nå, men våkner jo alldri. [8D]

Trym kjører med monstertruck på gulvet og koser seg. Gubben sover, men han står nok opp snart.

Ellers i dag så blir det vel ned til naboen en tur, sønnen dems bli som ei sol når Trym kommer [:D] Han er 1 år. Lekekammerat jo [:D]. Også blir det vel en tur ut på lekeplassen ved helsestasjonen, som har akkurat blitt ferdig bygga, på nytt. [:)] Har jo ikke hus og hage enda, så da må man bruke andre middler [;)]

Idag har vi sovet lenge, og det var deilig, bortsett fra i ryggen da...[8D]
Vi skal bytte rom med Linnea idag, så da har jo vi nok å gjøre... [&:]
Men skal bli godt å få vaska ordentlig ned på rommene da [;)]

Aslak kom inn til oss i natt og! Vi lurer på hva som plager nå om dagen..[&:] Solveig hadde heldigvis en natt uten uhell, knallbra!

Nå har vi fått besøk! Veldig praktisk når vi har dugnad i hagen! Da får vi ekstra drahjelp til røtter og slikt. Epletreet måtte gi tapt for vinden her om dagen, så det har vi plukket fritt for epler og sagd opp! Nå skal vi heller kjøpe oss plommetrær![:D]

Bertine er hos tante, vi skal hente henne snart tenker jeg.. Merker at vi savner henne veldig fort når hun er borte, for nå er det ikke vi som har bedt om barnepass, men tante og fetter som vil passe..[:)]

Jeg har sovet veldig godt i natt, men våknet med en sinnsyk hodepine.. så jeg har bare ligget i senga foreløpig idag..[&o] 
Jeg har en så utrolig sterk følelse av at fødselen skal starte nå, det er irriterende, for jeg kan godt ha han i magen et par uker til.. Jeg kalrer liksom ikke å tenke på så mye annet enn fødsel, og å kjenne etter tegn på at noe skal skje.. Det er masse murringer, nedpress, maserier/kynnere, men ingen rier.. så da kan jeg vel bare slappe av! Men jeg klarer liksom ikke..[&:]

Ja, ja.. mannen er flink da ihvertfall, jobber på snuppas rom, nå er det straks klart for grunning![:D]

Jah.. Da har man klart å sette seg opp i sittende stililng.. [&:] Har holdt meg i horisontalen til nå, og har nettopp kjempe meg gjennom en dusj.. [8D] Vassendgutane blei litt hardt for mor, gitt.. [8|][:D] Men det var MORRO! Herregud det var morro.. Hahahahaha.. Traff masse kjentfolk og mange folk jeg ikke har snakka med på lenge lenge..

Blei brått en liten ketolysepause i dag igjen, for i dag er det KUN rullekebab som gjelder! [:D]

her ble det en nærmest søvnløs natt - August drev og våknet til halv tre i natt, og så begynte han igjen kvart over fem i morges... så jeg er litt zombie

Har vært ute på tomta og kikka litt, og så gikk vi tur der - så på niser som boltra seg i fjorden, kasta stein ned i fjorden (det har gått en del småras på gamleveien så det er nok å ta av), kosa oss i sola. Nå har vi spist deilig grønnsakssuppe, og venter på gjester så vi får spist opp kakene fra i går.... så blir det bad og natt for ungene og håp om en stille kveld og natt for slitne foreldre

god kveld![:D]

nå er begge jentene i seng, og jeg sitter her med en pose haribo stjernemix. mannen spiller fotball[:D] men jeg er sååå godtesyk.. ikke lyst på stjernemix egentlig.. har lyst på sjokolade og smågodt og lakris.. ååååååååå.. som jeg vil ha lakris!! og sjokolade................... og brus.. og ja.. alt jeg kan komme over egentlig.. lenge siden jeg virkelig har hatt sååååååå lyst på..

i dag har svigers vært hr og levert syklene våre.. de tok med seg dem opp på hytta for oss i sommer, så nå kan vi dra på sykkeltur igjen..
så da ble det kaffe og vafler til lunsj.. deilig.. så fikk jeg bakt fire brød, elsker nybakt brød.. så da ble det nybakt brød med prim til kvelds til storesøster her.. det var jammen populært.

nå er det snop og sofa her.. så tror jeg at jeg skal snike meg ut på kiosken etterpå og kjøpe mere når mannen kommer hjem. jeg bare MÅ ha mer snop...........[8D]

Hmmm.. er det noe du har lyst å fortelle oss Trillemor???[8D][:D]

Her er jeg blitt litt bekymret for Solveig! Hun er blank i øynene, flekkete hud på magen, utslett/eksem på beina... Har ikke feber da! Meeeeen hun er sjeldent syn! Aslak er vi vant med er småsyk, mens Solveig normalt er frisk og rask![&:]

Uffda, håper Solveig snart føler seg bedre... og du da Trillemor?? Positiv test?

Her har vi hatt besøk, så Johanna var rimelig gira da hun skulle legge seg... de kakestykkene rett før leggetid var vel heller ikke noe sjakktrekk. August har styra fælt ved leggetid i dag, nå håper jeg virkelig at han sover altså... han er skikkelig tett i nesa, så vi krysser fingrene for at det ikke blir noe mer.

Nå skal jeg sette meg og legge over bilder fra kameraet mitt.. skal ikke se bort fra at det blir et lite bilderace

Back
Topp