Det er søndag

lenemor

Forumet er livet
Jeg har sendt G og Johanna på fisketur, August sover i vogna, og jeg har startet på middagen. Skal ha svigers på stroganoff-gryte i dag, så nå står kjøttet og koker seg godt og mørt.

Har vært litt våkenatt i natt igjen - våkna tre og hørte knerten lå og hostet og harket, men han begynte ikke å gråte før ti på fire.... så holdt han det jammen gående til nesten fem i morges også... Og på'n igjen ti over seks - etter det ble jeg  bare liggende i senga med han, og vi holdt ut til nesten halv åtte - jeg duppet av et par ganger til og med. Han er syk fremdeles - han får ikke noe høy feber, men ligger og vaker rundt 38, men om han er som meg (har enda ikke fått målt normaltemp på han), noe jeg mistenker, så er 38 ganske mye

Ingen planer for dagen, annet enn middagsbesøk. Spørs om vi ikke baker litt også - har en sånn 1-2-3-ting med brownies med fudge liggende på spisskammeret, så kan Johanna bistå når hun kommer fra fisketuren. Nå skal jeg sette meg ut i sola med en bok og en kopp kaffe - ha en strålende søndag damer!

Her sitter jeg og inntar dagens frokost (les: cola og smågodt [8D]), så er defiiinitivt utav ketose i dag.. [:D]
Må vel dra sambo utav senga snart så vi får dra å hente ungene..

Stor sjanse for at det blir kebab eller peppes til middag i dag.. [:D]

Gjesp! Er trøtt i dag.. Aslak har styrt i natt!

MEEEN våknet av at Solveig satt på do "Eg eeee feeeerdi" Hun har gått på do helt selv da hun våknet og ikke hatt uhell i sengen!! Flinke Solveig! Er kjempestolt av henne!

Hadde tenkt å ta meg en time på sofaen.. meeen så kom det plutselig besøk her! [&:] Dårlig timing hehe[8D]

Hei hei!!

Vi har hatt besøk av en venninne og jenta hennes. Det har vært kjempe koselig[:)] De har overnattet, men MIna likte ikke at de skulle sove i mammas seng[;)] Så det ble litt hyling ved leggetid igår. Datteren til venninna mi er des 06. Rommene ligger ved siden av hverandre, og de er utspekulerte begge to. Åpnet døra og viska til hverandre, så begynte de å leke i smug. Var såå stille som de klarte, for at ikke vi skulle høre de.. Må jo le litt av de også[:D]

Mina prøvde flere ganger på å si navnet hennes og hun heter Line`a. Til slutt ble det eeeeea[:)] Og var sååå stolt!! Det er kjempe fremgang at hun faktisk prøver[;)] Så mammaen ble litt stolt[8D]

De har kjørt hjem nå, så jeg og Mina har laget en bolledeig som står til heving. Mina spurte om å få legge seg litt, da hun var så trøtt. Det ble litt sent igår, så hun får hvile seg litt i senga mi.

Kjenner jeg savner det litt de timene hun brukte å sove på dagen før. Godt å få et pusterom[;)]

Back
Topp