Det er søndag

lenemor

Forumet er livet
Og vi er tidlig på'n. Våkna 05:40, og forsto ingenting - jeg har jo ikke vært inne hos August i natt... hørte han lå og pludra inne på rommet sitt, men drøyde ti minutter før jeg gikk inn til han. Snakk om å være blid om morgenen. Han var ikke like blid tre kvarter senere da jeg prøvde å drøye det å stå opp, så da var det bare å komme seg på badet.

Johanna ligger oppe på rommet sitt og hører på lydbok, så hun ville ikke stå opp enda - hun var bare innom på rommet til August og meg en tur så August kunne få låne Øre (suttekluten hennes)

Ingen planer for dagen - annet enn å irritere meg over snøværet ute [:@]

god morgen.. eller god formiddag blir de vel![:D]

her lå jeg til 09, da kom m inn og vekket meg... og da oppdaget jeg at babyen til malin lå ved siden av meg i senga..[8D] den har visst jeg fått i oppdrag å passe på.. [:D]

så da kom vi oss opp omsider, og nå spiser jeg frokost.. ser nå at vekta er på 74 tallet.. åh lykke.. det er det lenge siden det har vært.. så nå er jeg lykkelig.. og jeg har egentli ikke gjort stort heller.. bare vært litt mer bevisst på snop.. [:D] hurra! alt dette pga ritalin![:)]

etterpå kommer et vennepar på grilling.. det blir deilig.. så jeg må få slengt litt kylling i marinade.. [:)] så håper jeg at jeg får malin til å gå ut å sykle litt... men hun er såååå trassig og gratis i dag!![:@][:@][:@] en treåring som har stått opp med feil fot det er helt sikkert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(]  så¨jeg håper det snart kommer noen barn ut sånn at hun får noen å leke med før jeg klikker her.. (ritalin hjeper ikke mot trassen[8D])
når hun er ute må jeg få dratt over gulvene.. det at vu bygger veranda foran syns godt i stua for å si det sånn.. har et helt jordlass her til enhver tid.. [:'(] blææææ

kjipt med snø lenemor.. er det skikkelig sånn at det ligger liksom?? eller forsvonner det snart?? kjipt uansett!![:@]

Hørtes helt fantastisk ut lenemor!!![:D]
Trillemor: Jeg måtte flire av Malin som la babyen sin i senga med deg! Det var kjempeherlig! Hun er så søt! Håper det
SuperBerta: Krysser fingrene for at bekkenet ditt blir bedre snart!

Her så våknet vi av Aslak i ca 7.30. Han lå i vår seng halve natten i natt. Så jeg våknet da han krøp rundt i senga! Det kom morgenlyder fra Solveig sitt rom kort tid etterpå! Jeg og Solveig fikk dusjet før frokost! NÅ har Solveig danset med Aslak, faren og meg! Så morgenen hennes er omtrent komplett!

Så i minidrivhuset vårt at vi vertfall har plantet 8 frø riktig! [8D] Det spirer og gror![:D]

Senere i dag skal vi i barneselskap til en gutt i barselgruppen til Aslak!

I dag sov Jørgen helt til 08.15 og det er lenge det[:D] Han er vanligvis alltid oppe før 7. Jørgen så ut vinduet og ble veldig glad for å se dette;

Jeg ble ikke fullt så glad for å se snøen igjen. Nå er solen på vei gjennom skyene så jeg håper at den lille snøen som er kommet i løpet av natten smelter vekk[:D][:D]
Nå har mannen tatt med ungene ut en liten tur. Jeg har så og si vært alene med ungene hele uken så jeg kjenner at det var litt godt[:D]
Senere skal vi ut til svigermor å spise og feire at min kjære hadde bursdag i går.
Ha en super dag alle sammen[:D]

Ja tenk at det ble snø igjen. Helt utrolig. Jeg vil ha vår og varmere jeg nå, ikke alt dette hvite som ligger ute. Blæææh. Her startet dagen halv åtte. Helt perfekt syns jeg. Vi hadde en fantastisk dag i går. Mamma som ble 60 var storfornøyd. Men ble ikke mer enn 24 stk. Så idag er det avslapning. Deilig. Senere i dag skal vi i bursdag selskap til broren min. Det blir en slags restefest det da siden det ble igjen endel i går.

Ha en strålende dag jenter[:D]

God dag.

Ikke sovet så mye i natt men litt har jeg sovet, sto opp med Marcus kl 8, og vi har kost oss med frokost og film.
Marcus vekket sambo føre kl 9 i dag.

Jeg har ordnet med bursdagsgave te sambo og fått betalt regninger, fikk visst lønn føre helga, og det visste jeg ikke før i går kveld.

Sendte gutta ut for en time siden og dem er ute å leker.

Får gå ut å være litt sosial med gutta.

God dag, damer. I dag skulle jeg sove lenge, men det klarte jeg ikke, så da var det opp litt over ni. Jeg fikk spist litt og slappet av og så var det ut på joggetur, før en runde med 30 days shred. Puh!

Etterpå var jeg en tur i hagen og fikk rensket ut av bed og potter....glemte visst det i fjor før snøen kom jeg....

Ungene har kost seg ute i dag, særlig Maja. Hun sykler og sykler og graver og graver. Det er så deilig å bo et sted der man bare kan slippe ungene fritt ut, og så bare sjekke i ny og ned.

Nå har Mari lagt seg litt. Hun har litt feber nå. Tror hun sliter med noen tenner eller noe.

Ønsker dere en fortsatt fin søndag!

Back
Topp