Det er søndag allerede!

lenemor

Forumet er livet
Helgene er dessverre like korte som ukene... eller, enda kortere faktisk.

Dagen i går var deilig, vi var ute mesteparten av dagen - og jeg ble ikke kalt inn som barnevakt dessverre, håper ikke venninnen min må vente lenge før lillebror kommer altså

I dag fikk jeg sove lenge, men jeg våknet halv ni av vedvarende hyling nede i stua - lillebror var jo oppe seks i morges, og han har i følge sin far vært i et dritthumør siden de sto opp. Fikk i han en god frokost, og vips var han i strålende humør igjen. Nå flyr han rundt fra pøbelstrek til pøbelstrek, mens storesøster ligger og ser tegnefilmer på Boomerang

Ingen planer for dagen, det er grått og trist, og regner ute, men det blir vel en tur snart så August får sove

Hva gjør dere i dag da?

God morgen[:)]

Igår var vi på lunsj hos Monica og jentene. Det var kjempe koselig. Plutselig var klokka 5[8D] Jentene lekte, mens mammaene skravla[:)][:)] Maja og Mari har blitt så store og nydelige.[:D][:D]

Idag er det grått og trist vær her også. Planene idag er å dra på kino å se Knerten gifter seg[:)] Vi skal se sammen med en venninne av meg. Tenker vi spiser middag ute. Mina har gledet seg masse, da hun har første filmen på dvd[;)]

Da var det søndag ja.......her er det øspøs og forblåst vestlandsvær igjen. Så flott vær til å være inne i!

Skal trene ilag med ei venninne senere idag - da blir det garantert INNE (jazzercise[:)]). Så blir det vel å sitte å skravle litt ilag før jeg nyter en rolig søndagskveld.

God søndag jener.
Her blir det opppusing av do så blir snart uten vann.
Har gjort i stand middagen blir fårekål i dag nam nam gleder meg.
Ellers ingen store planer.

Ønsker alle en strålende søndag

Oi, det er ikke lett å gå uten vann, håper det er kortvarig silje a - i mellomtiden får du fylle bøtter og flasker med vann.

Jeg har vært og gått en halvtimes tur med lillebror - det regner ikke så galt som det så ut til innenfra - bare lett yr, og deilig temperatur (ja, vi snakker rundt 14, så det er jo ikke varmt, men vi har begynt å kle oss godt)

Jeg var med Solveig til kirka i dag! hun skulle få 4 årsboka. Her så er det barnebibelen! Det var en barnegudstjeneste med masse sang. Farmor var også med.

Ellers har ungene vert hos farmor og farfar. Jeg og mannen var på kino og så på NOKAS. Spesiellt å se en film hvor man visste handlingen. Ekstra spesiellt å se en film man har en viss tilknytning til. En kollega av mannen var i krane på domkirkeplassen da skuddvekslingen var. Mannen kjente også han ene skuespilleren. Filmen kan absolutt anbefalest![:D]

Back
Topp