Det er søøøøøøøøøøøøøøøøndag 030411

Looney

Forumet er livet
VIP
Og jeg er sur[:@] som vanlig. Samboeren sa til meg i går: finn noen andre å glefse etter a'[:D][:D]

Jeg mener at hadde han gjort mer så hadde ikke jeg trengt å være sur[:@]

Nicholas ropte på meg ti på sju: "mamma kan jeg stå opp. Fuglene har stått opp, og du sier jeg alltid står opp før fugla"[:D] Argumentasjonen var så god at han fikk lov til å stå opp.

I går da han var på senteret med morfar så de en farget gutt, og da sa han: "morfar han ser ut som kakao", høyt og tydelig så alle hørte det[:D]

hahaha, looney[:D][:D] nabogutten her er adoptert fra sør-afrika, thomas trodde det er fordi han har spist så mye sjokolade at han har blitt så brun[8D][:D]

snart frokost her nå, senere i dag blir det mer sykling!

Hehehe, det var en skikkelig god grunn til å få stå opp Looney! [:D] Og hahahaha til kakaogutten! Sånn sett er jeg litt glad nevøen min er litt mørkere enn oss andre, de reagerer ikke på folk med annen hudfarge - ikke foreløpig allefall. Det har begynt ei i barnepassen på treninga da, som er ganske mørk, og snakker dårlig norsk. Jeg venter på en offentlig kommentar om henne, for å si det sånn...

God morgen! [:)]

Ungene sov til godt over 7, og det er heeeelt okei! Nå skal vi snart spise frokost, og så skal husvasken taes. Jeg regner med å bruke en god del av dagen på den, for jeg må ta ganske mange pauser underveis. Bake brød skal jeg gjøre og. Ellers ingen planer, men blir nok noen runder Dyrelotto med Tobias-mann.

Ha en fin dag!

Her har vi stått opp til som og skyfri himmel og null vind[:)][:)][:)][:)][:)]

Akkuratt nå sitter jentene og koser seg med frokost[:)] jeg har akkuratt inntatt mine faste 4 ryvitaer..Det for min del tar ikke så lang tid[;)]

Tror planen i dag blir å gå på lekeplassen, har litt lyst til å trene men tror ikke sambisen står opp så tidlig i dag

Og siden vi sov så lenge så tror jeg ikke mini blir så trøtt i dag, ikke bare bare å sove fram til 9. Kan liksom ikke legge seg 12 da vil jeg tro

Jaja får se hva dagen bringer[;)]

Jepp og der kom tåken sivende inn gitt

Nå er jeg ikke sur mer. Samboeren tok hintene mine og sto opp som vi hadde avtalt. Jeg fikk sove til nå. Han har gitt henne flaske og kledd på henne klær som faktisk matcher. Hun fikk til og med kjole i dag[:)] Jeg fullammer egentlig, men gir erstatning ved barnevakt osv fordi det er så kjedelig å pumpe. Samboeren gav henne erstatning nå i morges og vi har en mye blidere unge som sitter her i vippestolen sin og koser seg[:)] Kjipt å innse men faktisk veldig sant[&:][>:]

Vi dropper treningen i dag og bare koser oss sammen, tror jeg[:)][:)][:)]

Hallo[:)]
På jobb jeg, og ute er det knall vær.... alltid det når jeg jobber[>:]
Fikk henta sofaen i går og den var fiiiiin[:D]
Etter jobb i dag skal jeg møte ei venninne, noe som ikke har skjedd på sikkert 100år[X(] så bort til mamma og klippe to tantunger og stefar min[:)] Lurer på om jeg har fått senebetennelse i ene armen[8|] var hvertfall vond i går, og litt vond i dag..... skal til legen uansett i morgen, så får høre med han. Gruer meg for skal fjerne spiralen min, men går vel bra. Eneste er at det er en mann[X(][8D]

Mohaha, jeg bør være dårlig i ryggen oftere!! [8D] Eller, egentlig ikke da, men sambo sa da jeg tenkte å starte med husvasken "øøøh.. bør du egentlig vaske noe som helst med den ryggen din?" "Nei!", sa jeg. Så da har han vaska hele kåken nå, til og med under badekaret, og nå er han i gang med vindusvask! [8D]

Og jeg og Ken Wood (kjæresten min) har baka 2 brød, som stekes akkurat nå! [:)]

Hmz da gikk minsten på lading mens Heidi ser på Løvenes konge 1..Hun bare elsker disse filmene altså[:)][:)]

hei hei.

Det er VåååååååååååR.
Mener jeg, snøen smelter i en rekordfart, og det er varmt i solveggen.
Og jeg gleder meg allerede til zumba imorgen.
Har bestemt meg for å rydde bort de tyngste vinterklærne no, endten de vil eller ikke. hehehehe
Herlig med vår jenter!!!!!

Gubben og jeg skal til oslo i juni, på bon jovi konsert..........har begynt å glede meg til den også.
Blir deilig med en liten tur.

Da har vi kosa osse med hjortesteik...Grei søndagsmiddag[:)]

Biffmiddagen spist og to søte unger sov før halv åtte. Vært ute i mange timer i dag og kost oss. N driver og lærer å sykle uten støttehjul men det er visst ikke så lett[:)] Men det går bedre og bedre for hver gang.

Snuppa har vært verdens blideste jente etter å ha fått erstatning i morges og litt små amming to ganger senere. Da hun skulle legge seg nektet hun puppen som ofte skjer, men da jeg pumpet og gav flaske spiste hun som en helt[&:] Pussige greier?
Hva skjer? Og hva gjør jeg? Tips?

Vil jo fortsette å amme men kjedelig om hun ikke er mett og tilfreds også.
Nicholas spiste jo alltid om han fikk tilbud om puppen men det gjør IKKE snuppa. Hun spiser nemlig kun når det passer henne[:D] Har jo melk i massevis, og tror ikke jeg har spist noe hun reagerer på.

looney: masser og håndmelk bitte litt først, så melka kommer fortere.
Du kan jo evt prøve skjold også

ORIGINAL: ~Fruen~

looney: masser og håndmelk bitte litt først, så melka kommer fortere.
Du kan jo evt prøve skjold også

Har prøvd, men hun gidder liksom ikke[&:] Men takk for tips[:)]

Er ofte sånn at de velger bort puppen litt om de har fått flaske, det er fordi de må jobbe mer for å få i seg melka fra puppen enn fra flaska. Bare fortsett å tilby henne puppen, og ikke flaske på et par dager, så ordner det der seg igjen [:)]

Da sover jentene mine søtt

Og jeg og sambisen sitter på hver sin pc og ser på tv[;)] hehe

Og jeg gleder meg til i morgen for da skal jeg nemlig trene igjen[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Skrållan

Er ofte sånn at de velger bort puppen litt om de har fått flaske, det er fordi de må jobbe mer for å få i seg melka fra puppen enn fra flaska. Bare fortsett å tilby henne puppen, og ikke flaske på et par dager, så ordner det der seg igjen [:)]

Ja, tenkte den tanken.
 Men hva med det at hun er så utilfreds og sutrete de dagene hun ammes, men smørblid om hun får erstatning? Vil ikke tro hun reagerer på knekkebrød med brunost heller liksom[&:] Har vært det hele uken nemlig.

ORIGINAL: Looney

Ja, tenkte den tanken.
Men hva med det at hun er så utilfreds og sutrete de dagene hun ammes, men smørblid om hun får erstatning? Vil ikke tro hun reagerer på knekkebrød med brunost heller liksom[&:] Har vært det hele uken nemlig.

Kan det være noe økedøgn inkludert da? Hun legger vel fint på seg, så det skal vel ikke være lite melk?

ORIGINAL: Looney

Ja, tenkte den tanken.

Kan det være noe økedøgn inkludert da? Hun legger vel fint på seg, så det skal vel ikke være lite melk?

Ja, tenkt tanken på det. Har ikke veid henne siden 6ukers kontrollen men ser jo at hun blir større. Kan jo veie henne i morgen sånn for sikkerhetsskyld. Så slitsomt med ei konstant sutrende snuppe. I dag har hun vært sååå blid, og dermed vil hun gjerne ligge på magen osv. Og det gidder hun ikke når hun er sutrete nemlig. Alt har vært en drøm i dag. Tror jeg har mer enn nok melk ja for kjenner jo det spruter i munn hennes når hun først gidder spise, og får spreng når hun spiser lite som i dag. Klarer jo også å pumpe ut en del.

Back
Topp