Det er så vondt inni rompeballen!!

tullmusa

Forumet er livet
Æsj.. Ikke for å klage så masse.. Men jeg haaar så lyst å snakke med mamma om det, men bør nesten vente litt. [8|]

Har vært på jobb i dag, og det slo ikke feil! Fikk vont nå også.
Det er liksom i beinet innunder rompeballen (høyre for å være helt presis.. [;)]) Skulle reise meg opp nettopp fra sofaen, og der sto jeg! Har aldri hatt vondt der før.. Det er skikkelig plagsomt! [:@]

Skal til legen på mandag og høre hva han sier til det. Men jeg har så lyst å snakke med mamma! Kjenner jeg vil gråte noen gravide-hormon-tårer til henne.. [:(]
Samboeren min sa at hvis jeg hadde veldig vondt, så kunne jeg få fortelle henne at jeg er gravid og spørre om dette.. Hun har liksom så masse gode råd å komme med.[:)]

Men jeg har jo lyst å holde det hemmelig og.. [&:]

Æsj.. Dette ble bare et tulleinnlegg. Men måtte bare syte litt..

er vel lov å syte litt? mammaer er gode å ha... de kan liksom fikse alt de[:D]

Jo, men sambo og jeg hadde liksom planer om å ikke si det til henne før uke 10, men jeg har hatt behov for å prate med henne i flere uker nå! Er grusomt! Kanskje jeg skal ta en telefon til henne.. Hun kommer til å flippe![:D]

mammaen din holder det vell hemmelig med deg og [:D][:D]
eg mååå ha mamma som støtte person, sagt det til hun begge ganger med en gang[;)]

Sa det til mamma med en gang jeg [:)] Godt å ha mammaer [:D]

Sånn.. Nå har jeg snakket med mamma og fortalt henne det.. Hun skreik og skreik! Det var godt! [:)]
Men hun sa det kom til å bli tre harde uker.. Fikk streng beskjed om å ikke si noe. hehe![:)]

gode mamma[:D]

Eg klarte ikkje å holde det hemmelig for min mamma, hun er den eg kommer til når eg trenger råd og kos[:)] Trur ikkje du at din mor hadde blitt glad om du hadde fortalt det til henne?

Synes du skal fortelle det til mamman din jeg og høre med henne om hun også kan holde på det en stund fremover. støtte er godt å ha! Sa selv ifra til familien min allerede i uke 10 fordi jeg følte at de burde vite hva som skjer og om noe galt skulle skje så fikk jeg støtte. Ble mye tryggere jeg ihvertfall..

ORIGINAL: tullmusa

Sånn.. Nå har jeg snakket med mamma og fortalt henne det.. Hun skreik og skreik! Det var godt! [:)]
Men hun sa det kom til å bli tre harde uker.. Fikk streng beskjed om å ikke si noe. hehe![:)]

Så kjekt da!! [:D]

noe lignende har jeg også...vondt inni rompeballen og ned gjennom foten[:'(][:'(]
men mest etter å ha gjort diverse...som igår...så løfta jeg sofaen litt...
noe jeg ikke skulle gjort,var helt ødelagt[:@]
samme skjedde på jobb jeg skulle løfte/skubbe noen esker med varer...
dumme meg[&:]

ORIGINAL: Lisbeth83

noe lignende har jeg også...vondt inni rompeballen og ned gjennom foten[:'(][:'(]
men mest etter å ha gjort diverse...som igår...så løfta jeg sofaen litt...
noe jeg ikke skulle gjort,var helt ødelagt[:@]
samme skjedde på jobb jeg skulle løfte/skubbe noen esker med varer...
dumme meg[&:]

Jaaa! [>:]
I går skulle jeg så vidt ha kommet meg opp av senga litt etter jeg hadde lagt meg. Måtte selvfølgelig tisse, men det var så vondt at jeg nesten kunne tenke meg å bare tisse meg ut!
Kjenner det i kveld også, så det har garantert noe med jobben å gjøre. Vi går på flisgulv hele dagen..
Men skal høre hva legen har å si til meg på mandag. [:)]

Og til opplysning! Jeg har meldt meg inn i min mammas fanclub! Mammaer er best!![:D]

Jeg har også vondt inni ene rumpeballen. Det kjennes ut som jeg er støl hele tiden. Nå kjenner jeg det også når jeg ligger, det er nok å flytte på foten så kjenner jeg til det. Av og til stikker det på innsiden av lysken også. Er vel bekkenløsning kanskje.[>:]

jeg synes du skla fortelle d... alltid gost å han noen å snakke med... j fortalte d til svigermor m en gang.

sånn har jeg også.. vondt inni rompeballene.. hatt det siden uke 19 er nå i uke 38+6.. fikk det i sammenheng med bekkenløsningen jeg da.... *sukk* vil ikke ha det  mer, vil ha ut nurket [;)] 
syte klage.. det er lov.. litt sympati er fint..
*trøsteklem*

Ja, har tenkt på å høre om han kan henvise meg til fysio. Tror det er bedre å begynne tidlig der enn å komme for sent. Venninna mi dro for sent, så da var det ingenting de kunne gjøre for henne. Det var fælt å se hvor vondt hun hadde det.

Snakket med mamma om det, og hun sa at om jeg var lik henne kunne jeg risikere å få bekkenløsning fra 3. mnd. Kjedelig da!

Menmen! Vi får heller håpe på at det ikke er noe farlig. Satser på at det går over etter hvert. [:)]

Back
Topp