Det er så vanskelig og jeg er så sint!

• Trådstarter Trådstarter E-FM
  • Opprettet Opprettet
E

E-FM

Guest
Skrev her om dagen om samboeren til søsteren min gjennom 7 år hadde vært utro og fortalt det nå, 3 mnd. før bryllupet.

Jeg er så sint at jeg griner ofte! Kan ikke tenke meg hvordan hun har det. Hun sier det går greit og at de er venner, men uansett.

Faren vår skulle ringe henne istad for å si at de kom i bryllupet. Jeg sa til henne at han kom til å ringe og da spurte ho om ikke jeg kunne ringe han for hun orket ikke å fortelle det selv.
Jeg er så sint og lei meg på hennes vegne at jeg begynte å gråte når jeg fortalte han det!

**** drittsekk som skal ødelegge det de hadde!!! Men allikevel, det er "bra" det skjedde før bryllupet og ikke etter giftemål og barn!

Huff, for en drittsekk.
Hun er nok bedre uten han, rart at noen kan få til både å leve med det på samvittigheten, og sjule det så godt i hele 7 år uten at samberen får misstanke.. Stakkar søsteren din..

Det skjedde for 2 mnd. siden, altså bare 5 mnd. før bryllupet ...

Og for å gjøre det hele enda verre var det ei venninne av de som var ofte på besøk, tilogmed etter det skjedde og de lata som ingenting og hun var også invitert i bryllupet!
emoticon

Det er drøyt det der altså, skjønner at det er vanskelig! Kanskje du kan hjelpe på stresset hennes ved å høre om det er noe du kan gjøre i forbindelse med avbestilling osv? Det kan være noen ganske vanskelige telefoner å ta...

Sannheten skrev:
Det er drøyt det der altså, skjønner at det er vanskelig! Kanskje du kan hjelpe på stresset hennes ved å høre om det er noe du kan gjøre i forbindelse med avbestilling osv? Det kan være noen ganske vanskelige telefoner å ta...

Det er det helt sikkert!

Stakkars, stakkars jente!!!

Back
Topp