Det er så vanskelig å ikke so noe!!

Stjerna

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Sensommerbarna 2016
Hehe jeg og samboeren min er 2 mennesker som gleder oss veldig over ting! Alt fra de små tingene til de virkelig store! Så dette her er vanskelig! Noen var om det, de som vet at vi prøver. Men det er 5 personer! Jeg har så lyst til å stå på toppen av blokka og rope det ut! Men vi tørr ikke før det har gått 12 uker...

Dilemma i dag er at vi skal i 2(!?!) store familie ting! Og jeg pleier aldri å si nei til alkohol( har ikke førerkort)
Først er det lunch med morfar som er 75 år. Og vi skal være hos dem fram til vi skal i 50 års lag til min stemor!
Gaad dette blir en tøff kveld, jeg klarer ikke å lyve heller! Hele ansiktet mitt avslører meg! Haha dette kan bli moro!

Bare vær obs på at den oftest er brukt til bakteiell vaginose osv.. Så si urinveisinfeksjon om noen spør ( hvertfall i samme region, og alle skjønner jo at bakteiell vaginose er noe man skriker ut om ) :D

Ja, det er virkelig vanskelig!! Jeg trodde at det skulle være lettere å holde det for meg selv siden det er nr.2, men det er det jaggu ikke!! I dag får svigers vite det, men vi vil ikke at alle tanter og kusiner/fettere/andre venner skal få vite noe ennå...

Vanskelig å ikke si det ja. Og ikke lett å stå på jobben, kvalm som bare det. Og så må man bare prøve å holde maska. Sier jeg at jeg er kvalm blir jeg helt sikkert avslørt. Aner ikke hvor mye knekkebrød og pulverpadder det har gått denne uka :)

Spørr om noe annet, hvordan kan man bli flinkere til å sette pris på ting? Er så god å lese du skriver om det men jeg ee desverre litt omvendt og kunme ønske jeg så mer pos på ting ♡

Back
Topp