Det er så stivt!!

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Har sinnsykt stive brystvorter HELE tiden!! Det gjør så forbanna vondt! Noen tips? Og går det over??
Blir gal snart!!

Hahaha signerer alt her!! Deilig!

Så enig! Litt slitsomt med klær på.. :P

Ja, det er helt forferdelig!! Dusj og klær er et mareritt!!

Også er jeg en magesover... Det er umulig nå! Akkurat som om brystvortene henger igjen, haha!

Tykk og god sportsbh ;)
Signerer! Har kjøpt noen polstra (altså gode og varme + det blir ikke noe gnissing fra klær) sportsbher fra h&m til 150 kroner stykk. Funker kjempebra. Merker knapt at verken bryster eller brystvorter er ømme før jeg tar bhen av.

Jeg har det også sånn, men ikke hele tiden heldigvis, veldig vonde på morgenen så avtar det utpå dagen og så kommer det tilbake for fullt når det nærmer seg kvelden, og natta er absolutt verst. For meg hjelper det å gå uten bh :-)

Å herregud jaaa.. Jeg tørka meg etter dusj og det føltes ut som barberblad!! Og puppene har allerede blitt mye større, og de er bare i veien når jeg skal soveee :P

Nå har ikke jeg det problemet, men innbiller meg også at en god sportsbh er bedre en enn blondebh med masse sømmer. Alt stoff som holder seg i ro vil nok være bra. Håper det går over snart for dere som plages av dette. Må være vondt.

Back
Topp