Det er så stille her!

twinanne

Forumet er livet
Er alle ute i det fine været kanskje eller på en eller annen hytte.
Selv har jeg vært ute på hverandaen, men er litt forsiktig med forkjølelsen min, egentlig så hadde jeg lyst til å gå tur men, slik er det bare. Har vært ute i dag også, men nå for jeg holde meg inne fryser så lett ute i vårsola, atchoooo.

Da er det reste mat fra igår snart, nam nam....lammelår er jo så snadder da, men kakene fra i går gjør meg heller kvalm, alt for mye godt er det i huset også, nå ble jeg nesten enda mer kvalm. Har spist nok godt for et år fremover nå . Noen ganger så lurere jeg egentlig på hvor glad jeg er i godteri, liker bedre salt snask jeg....

skal innrømme at eg e stille om dagene,føler ikke at eg har så masse å skrive om heller,prøver å holde liv i dagboken min då[:)]

men er innom å leser hele tiden,det gjør eg.

ute????? det er kaldt,og det er nettopp begynt å snø,masse.
så samboer er glad han fikk seg en tur på den nye sykkelen før det begynte å snø[:)]
vi har vært å leid oss filmer,så vi skal ha filmkveld i dag vi to,ligge begge to i tosetern og kose oss,det er sååååå kos[:D]

men no lurer eg på om eg skal scrappe litt...... men har ikke fått det til den siste tiden.
men har lurt på å lage ett privat album,om tiden som har vært og tiden som kommer,ett lite minne for livet,som er pyntet opp selv om ting har vært så tragisk.

men når du nevner veranda..... skulle no ønske at eg hadde en veranda med tak over og tak litt langt ut sånn at eg ikke hadde fått snø på meg,sittet der i en stor god stol med ett godt teppe på og en varm kopp kakao,det hadde vært luksus[:D]

[:)] Vært på jobb i det fine været jeg da. Ikke mange kundene, de fleste er vel på fjellet.

Vi har kost oss med hjemmelaget pizza vi da, nam, nam.
Nå skal vi til ett vennepar, sitte i utespa og kose oss. Blir vel ett glass vin eller to å tenker jeg.
Kos dere masse ikveld, snupper.

Har jo vaert paaske jo [:D] Hatt mye aa gjoere og ikke vaert innom her paa en stund..Kost meg masse med mann og vi har hatt besoek. Laget god mat og spist sjokolade, besoekt venner osv..

Deilig !! Aah ja, og shoppa litt hehehe, har sjelden tid til det til vanlig, saa kjoepte meg litt klaer..Masse fint hos H&M naa..hehe

ORIGINAL: Prøveline

Jeg bare sniker jeg.... [8D][:D]
Skal på trening i dag Twinanne! E du klar?

Off da jeg er ikke klar har slått høyre bein, greier ikke å gå på høyre fot omtrent, greier ikke å rette ut kneet, jeg vrikka foten samtidig som jeg vrei kneet i en dum posisjon når jeg datt på veg ut av bilen på jobb idag, det var en super start. Har nettop vært hos akkupunktur og det var veldig vondt å rette ut beinet igjen når man sitter i bil i en time vær veg. Min mann syns jeg skal ta meg en tur til legen i morgen, men jeg for vente å se om det blir værre. På jbben har vi heis så jeg kan bruke den opp i 3. etasje isedenfor å gå, men det hadde kanskje vært greit med krykke for å avlaste litt.
Men ingen ting er brukket eller forstuet så da er jo alt bare ra tenker jeg - så da trenger jeg jo ikke å ringe legen i morgen. Har jo kontorjobb da.

Desverre jeg må nok legge spaserturene mine litt på hyllen noen dager fremover.

Back
Topp