Det er så stille her!

Honningblomsten

Forumet er livet
Det er så få pålogget av gangen :( Trist å se!
Husker på det gamle terminforumet mitt.. På denne tiden var det maaange nye tråder hver dag, og minst 20 pålogget av gangen :)

Enig!! Veldig rolig i forhold til hva det var før!!
Jeg prøver og stikke innom når jeg har tid, men kunne nok vert flinkere til og svare andre og lage nye tråder. Men har en veeeldig aktiv liten gutt på 10 mnd, også er jeg akkurat begynnt i jobb igjen, så tiden strekker ikke alltid til.
Men frå nå av skal jeg skjerpe meg litt!! For husker det var så koselig før, og så fikk jeg alltid svar om det var noe jeg lurte på, og det var veldig greit da jeg gikk gravid 1. gangen!!

jeg også merket det!! er det en facebook gruppe som jeg ikke har fått med meg eller?? vet dere?:)

supermamma89 skrev:
jeg også merket det!! er det en facebook gruppe som jeg ikke har fått med meg eller?? vet dere?:)

Ja, det er det :) Men det er ikke mye liv der heller.. Sånn innimoellom.. :)

Tror nok det er flere som ikke har våget å komme inn her enda, og vi som er her har nok ganske travle dager ;)

Jeg ser frem til en herlig, avslappende helg etter en travel uke i barnehagen :)

Med mini turte jeg ikke å melde meg inn før jeg var 18 uker og hadde vært på ultralyd. Kanskje mange som ikke vil melde seg inn før de er sikre på at det kommer til å gå bra?

Nå derimot er jeg vill og gal!! Haha!

Enig!! Vi må få opp trøkket, jenter!:)

Ja, det er stille, men det er tidlig ennå. Folk som ikke har fortalt den store nyheten ennå er vel redde for å bli avslørt, og noen er også redde for å bli for engasjert for de magiske 12 ukene har passert. Det kommer seg nok!

Tine09 skrev:
Med mini turte jeg ikke å melde meg inn før jeg var 18 uker og hadde vært på ultralyd. Kanskje mange som ikke vil melde seg inn før de er sikre på at det kommer til å gå bra?

you'r crazy!det er endel som ikke er førstegangs her, tror det har litt og si også. husker på mitt forrige terminforum, der var det flest førstegangs som ikke hadde henda fulle så da ble det mer tid til PC og babyverden..

3xS skrev:

Tine09 skrev:

you'r crazy!det er endel som ikke er førstegangs her, tror det har litt og si også. husker på mitt forrige terminforum, der var det flest førstegangs som ikke hadde henda fulle så da ble det mer tid til PC og babyverden..

Godt poeng!

skilpadda* skrev:

3xS skrev:

Tine09 skrev:

Godt poeng!

Det stemmer bra her. Kan ikke ta frem laptopen mens mini er våken for da piller han av alle tastene...

Back
Topp