Det er så stille her...

Ikkje eg. Har nett ete kvelds. Skjeva med laks, det einaste pålegget som smaker godt for tida. Burde vel ha rydda litt her, men det er ikkje så fristande [:'(]

sitter og glaner inn i en pce, og gubben ser på en GRUSOM film... det stikker i mamma hjertet mitt.. masse hungersnød, og skytepangpang. herregud har ikke fått med meg halvparten en gang...

Enig.. kjeder meg. Vurderer å legge meg i senga å se på tv...

samboer dro ut for å se på noen dekk til bilen og jeg sitter og lager teppe til vogn (igjen), ser på pc, litt på tv innimnellom og ellers prøver å få tiden til onsdag til å gå [:D][:D]

Også sitter jeg og drømmer om alt jeg skal gjøre da jeg vinner i lotto....[:)][:)]

ORIGINAL: Dugong

Ikkje eg. Har nett ete kvelds. Skjeva med laks, det einaste pålegget som smaker godt for tida. Burde vel ha rydda litt her, men det er ikkje så fristande [:'(]

nam...[:)]
huff vi har ryddet i mange timer i dag, så nå ser huset endelig fint ut etter mange slappe trøtt og kvalme uker fra min side[8D]

ORIGINAL: turteldue

sitter og glaner inn i en pce, og gubben ser på en GRUSOM film... det stikker i mamma hjertet mitt.. masse hungersnød, og skytepangpang. herregud har ikke fått med meg halvparten en gang...

Får du ikke se unge mødre :O [:-]

ORIGINAL: neselo

Enig.. kjeder meg. Vurderer å legge meg i senga å se på tv...

God plan unge mødre er jo nå [:)][:)][8D]

ORIGINAL: sengepolka

samboer dro ut for å se på noen dekk til bilen og jeg sitter og lager teppe til vogn (igjen), ser på pc, litt på tv innimnellom og ellers prøver å få tiden til onsdag til å gå [:D][:D]

Også sitter jeg og drømmer om alt jeg skal gjøre da jeg vinner i lotto....[:)][:)]

Akuratt begynnt på teppe jeg også, det dumme er at jeg har tynnere pinner enn det jeg hadde sist så det blir litt smalt[:'(] men får heller lage det litt lengre, orker ikk å ta alt opp igjen, oppdaget det litt for sent.... iriterende[:@]

jeg ser på unge mødre og gulper laksepanetter[:'(] de var sååå gode til middag, men ikke godt å gulpe laks mange timer etterpå! hehe[;)]

Vi har akkurat pakket bilen og er klare for avreise til Risør i morgen[:)] Blir godt med en ferietur med gode venner nå kjenner jeg. Drømmer om sol, båtturer og masse utekos men været er foreløpig ikke helt på vår side dessverre....

Ja det er litt stille her i dag, men mange er gjerne på ferie??? [:)]
Selv er det nedtelling til ferie her, 3 dager igjen!! Jippiii [:)]

ORIGINAL: tone86

jeg ser på unge mødre og gulper laksepanetter[:'(] de var sååå gode til middag, men ikke godt å gulpe laks mange timer etterpå! hehe[;)]

Ta en halsbrand tab hvis du har det, det hjelper[:)]

ORIGINAL: Looney

Vi har akkurat pakket bilen og er klare for avreise til Risør i morgen[:)] Blir godt med en ferietur med gode venner nå kjenner jeg. Drømmer om sol, båtturer og masse utekos men været er foreløpig ikke helt på vår side dessverre....

God tur, soler kommer nok skal du se[8D]

ORIGINAL: Sienna3

Ja det er litt stille her i dag, men mange er gjerne på ferie??? [:)]
Selv er det nedtelling til ferie her, 3 dager igjen!! Jippiii [:)]

ja det er det nok.. Min ferie er over så jeg glemmer å tenke at andre kanskje er på ferie nå[8D]

Jeg er faktisk er Nerd [8D] Så jeg sitter og spiller (online) samtidig som jeg er her inne...

Hihi. Velkommen i klubben Atene!!!
Jeg kom nettopp hjem fra kaffekos hos ei venninne=). Hun flytter for å gå på skole på torsdag. Så var nesten litt bittersøtt. Uff. Menmen, får ta meg en tur til Tromsø en gang^_^.

ORIGINAL: mokkenikke88

ORIGINAL: Looney

God tur, soler kommer nok skal du se[8D]

Takk[:)][:)] Skal kose meg selvom solen glimter med sitt fravær og jeg[:)]

ORIGINAL: atene

Jeg er faktisk er Nerd [8D] Så jeg sitter og spiller (online) samtidig som jeg er her inne...

hehe hva spiller du da?

ORIGINAL: mokkenikke88

ORIGINAL: turteldue

Får du ikke se unge mødre :O [:-]

nei... han vil se film...
blir ikke så mange filmer når babyliten kommer...
så han kan få se på film no då...

Back
Topp