Mokkenikke
Elsker forumet
sitter alle og ser på Mitt hemmelige tennåringsliv??[:)][8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dugong
Ikkje eg. Har nett ete kvelds. Skjeva med laks, det einaste pålegget som smaker godt for tida. Burde vel ha rydda litt her, men det er ikkje så fristande [:'(]
ORIGINAL: turteldue
sitter og glaner inn i en pce, og gubben ser på en GRUSOM film... det stikker i mamma hjertet mitt.. masse hungersnød, og skytepangpang. herregud har ikke fått med meg halvparten en gang...
ORIGINAL: neselo
Enig.. kjeder meg. Vurderer å legge meg i senga å se på tv...
ORIGINAL: sengepolka
samboer dro ut for å se på noen dekk til bilen og jeg sitter og lager teppe til vogn (igjen), ser på pc, litt på tv innimnellom og ellers prøver å få tiden til onsdag til å gå [:D][:D]
Også sitter jeg og drømmer om alt jeg skal gjøre da jeg vinner i lotto....[:)][:)]
ORIGINAL: tone86
jeg ser på unge mødre og gulper laksepanetter[:'(] de var sååå gode til middag, men ikke godt å gulpe laks mange timer etterpå! hehe[;)]
ORIGINAL: Looney
Vi har akkurat pakket bilen og er klare for avreise til Risør i morgen[:)] Blir godt med en ferietur med gode venner nå kjenner jeg. Drømmer om sol, båtturer og masse utekos men været er foreløpig ikke helt på vår side dessverre....
ORIGINAL: Sienna3
Ja det er litt stille her i dag, men mange er gjerne på ferie??? [:)]
Selv er det nedtelling til ferie her, 3 dager igjen!! Jippiii [:)]
ORIGINAL: mokkenikke88
ORIGINAL: Looney
Vi har akkurat pakket bilen og er klare for avreise til Risør i morgen[:)] Blir godt med en ferietur med gode venner nå kjenner jeg. Drømmer om sol, båtturer og masse utekos men været er foreløpig ikke helt på vår side dessverre....
God tur, soler kommer nok skal du se[8D]
ORIGINAL: atene
Jeg er faktisk er Nerd [8D] Så jeg sitter og spiller (online) samtidig som jeg er her inne...
ORIGINAL: mokkenikke88
ORIGINAL: turteldue
sitter og glaner inn i en pce, og gubben ser på en GRUSOM film... det stikker i mamma hjertet mitt.. masse hungersnød, og skytepangpang. herregud har ikke fått med meg halvparten en gang...
Får du ikke se unge mødre :O [:-]