Jeg veit de fleste er på nye termin grupper og jeg er selv 35+1 uker på vei. Men hadde vært koselig med litt prat her inne også. Barna våre er jo straks 2.5 år gamle og er jo mye spennende som skjer i dems liv også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. Jeg er hjemmeværende med jentungen og har ett fantastisk svangerskap. Er glad jeg ikke har bekkenløsning og må være sengeliggende denne gangen. Men godt gjort med 3 tette. Da har dere litt å finne på. Hehe.Ja, mi 2 åring e hvertfall veldig travel for tiden
Føler dagene går i ett for tiden med en 1 åring her heime som ikkje har fått bhg plass enda, frøkna som går i bhg og gravidkvalmen som gjør eg ønsker å bo i sengen min venter nr 3 i Juli 16
Uff da. Jeg er hjemmeværende med jentungen og har ett fantastisk svangerskap. Er glad jeg ikke har bekkenløsning og må være sengeliggende denne gangen. Men godt gjort med 3 tette. Da har dere litt å finne på. Hehe.
Skal si du står på med ungeproduskjonJa, mi 2 åring e hvertfall veldig travel for tiden
Føler dagene går i ett for tiden med en 1 åring her heime som ikkje har fått bhg plass enda, frøkna som går i bhg og gravidkvalmen som gjør eg ønsker å bo i sengen min venter nr 3 i Juli 16
Skal si du står på med ungeproduskjon
Høres ut som 2 åringen her. Men hu går ikke i bhg da. Mannen tok en uke ferie i begynnelsen av desember så vi fikk bakt da. Jeg og jentungen lagde marsipan i går. Noe må man finne på når man er hjemme og det er kun is ute.2 åringen min er så skravlete. Hun snakker bedre enn 3 åringene i barnehagen og synger så mange sanger nå. Teller langt og er så utrolig flink. Våkner dog av samme mareritt flere ganger i uka, kjenner jeg blir litt sliten av det.
Minstejenta blir 1 år til tirsdag, så her har jeg bakt kaker i hele dag. Blir storinnrykk og bursdagsfeiring til søndag. Vi skal feire jula hjemme i år, så blir litt mye denne uka.
Hahaha! Du får ha lykke til videre daHaha ja ka ska en si? var ikkje akkurat planlagt...
Hahaha! Du får ha lykke til videre da