Det er så stille her inne nå..

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
Hvor er alle? :)
Hvordan går det?

er inne omtrent hver dag jeg :P men på dagtid er jeg på jobb da :( :P her går det bra.. men blir trøttere og trøttere..

Er trøtt og sliten, og mye dårlig. Pluss at jeg har hatt mamma som bor i en annen del av landet på besøk, så har prioritert henne over alt annet den siste uka. :p

Har vært syk, så ikke orka stort... Men på jobb nå, og satser formen stiger litt igjen ;)

Blir bare trøttere og trøttere og lett sliten, uvell og kvalm. Komatilstander på kveldstid. Så det er nok grunnen til at jeg ikke henger med så mye her :)

Føler jeg er inne i en stille periode når det gjelder sv.skapet. Ikke mye som skjer nå før den oul`n :) Er ikke så flink til å bare "skravle" her inne..
Nå er formen mye bedre, men kjenner bekkenet er begynt å låst seg igjen :/ Får vel komme meg til en kiropraktor eller fysio etterhvert.. Ellers er det full fart hjemme med en på 2 og en på 4, så dagene går :)

Føler meg ikke så gravid nå, er vell kanskje flere som kjenner seg igjen? Ingen mage og symptomer som begynner å forsvinne. Dessuten tør jeg ikke å glede meg for mye før jeg er i uke 12 :-)

Er innom hver dag men er enig, det er litt stille her :)
Har egentlig hatt det helt ok i dag og i går, bare kvalm inni mellom og trøtt på kvelden. Klarte til og med å handle i dag uten å brekke meg i butikken OG klarte å handle fornuftig, ikke bare kola på boks og hermetisk frukt eller noe lignende rare greier.

Gleder meg veeeldig til fredagen, skal på tidlig ul. Håper at det er liv der inne og at jeg er like langt som jeg har regnet meg frem til. Gruegleder meg.....

Er ikke like ofte inne jeg heller:p jobber på dagtid, og tv slave på kvelden, blir vel snart to uker med Mye bv når gubben reiser ut i 2 uker igjen:) da kjeder jeg meg mye mer:)

Jeg er også innom hver dag, men syns det er lite liv her, og syns og det har vært lite respons på tråder som har blitt startet. Selv er jeg veldig opp og ned i formen om dagen, men stort sett bra. Er sykemeldt til den 19 mars, skal på ny kontroll hos legen da. Ellers så skal jeg på rikshospitalet på mandag, blodprøver og ultralyd. Vet ikke om jeg skal glede eller grue meg.

Back
Topp