Det er så stille her- hva gjør du nå?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg sølvet foran tvn

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg diskuterer dåp og navnefest med samboeren. Baaah. Blir jo ALDRI enig!
Også spiser jeg min ca tohundre og fjerde Mr. Freeze og er blitt forkjøla.

Sølver foran tv, er kjempe sulten men får så halsbrann av alt jeg spiser så vet ikke hva jeg skal lage...

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Spiller logo quiz på iPaden med snuppa :P

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Nå har jeg rigget meg i sofaen klar for Arne Dahl på TV2. Dritbra krim! :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Spiser restene av bløtekaka fra bursdagsselskapet tidligere i kveld :love017 Deilig avslutning på en flott dag :happy093 35 år i dag og 3 uker til jente nr 3 kommer :binkybaby Kan ikke bli bedre

Her sitter jeg med baby rumpe oppi ribbeina mens vi sloss om plassen (jeg strikker, han bare...tar plass...).

Ellers har jeg nettopp inntatt sen middag og is til dessert.
En link tyggis venter - for halsbrannens skyld. ..
Gotta love it ♡

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Har nå lagt meg. Fortsatt vond i magen. Kynnerne/riene har gitt seg for i kveld, men har fortsatt vondt og blør litt etter strippinga. Krysser fingrene for enten en god natt søvn eller at jeg våkner med noe som det blir unge ut av :p

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Har nå lagt meg. Fortsatt vond i magen. Kynnerne/riene har gitt seg for i kveld, men har fortsatt vondt og blør litt etter strippinga. Krysser fingrene for enten en god natt søvn eller at jeg våkner med noe som det blir unge ut av :p

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)
Krysser det som krysses kan for at det skjer i natt da ;)

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Akkurat plasser baken min i sofaen. Baken min har ikke blitt mye brukt i dag. Vært i besøk hos min svigerinne, så renset eg setene i bilen før eg tok meg en tur med hunden. Og dette var bare ettermiddagen min :p travelt å være i permisjon. ;)

Jeg tenker at jeg vil føde, og setter opp den nye mobilen min:)

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Har trykket litt på min splitter nye PC! Men siden den ikke ville koble seg til nettverket vårt, håper jeg den gamle holder ut et par dager til... Nå er det straks natta.

Ligger på føden og venter på klyster :cool:

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥
Litte grann misunnelig gitt!

Spiser restene av bløtekaka fra bursdagsselskapet tidligere i kveld :love017 Deilig avslutning på en flott dag :happy093 35 år i dag og 3 uker til jente nr 3 kommer :binkybaby Kan ikke bli bedre
Gratulerer med 35års dagen!

Back
Topp