Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: * Bobbo *
Er så utrolig glad på dine vegne. Og håper vi kommer etter en etter en.
Savner deg og vettu, men håper du titter innom oss innimellom da.
Jeg kommer nok til å snike litt på august'09. Er jo flere fra ass.befruktning der nå. [:)][:)][:)]
"Ruller" meg i babystøv og håper det gjør susen.
Ønsker deg en riktig god jul, kos deg masse med spira. [:)][:)][:)]
ORIGINAL: [miss]
Så koselig, savner deg også, men du må ikkje forlate oss heilt[:D]
Må komme innom og oppdatere oss litt undervegs, som når du skal på ul og får vite om det er en eller to[;)]
Det er eg kjempespent på![:D] Tenk om du skal bli tvillingmamma[:)][:)]
Tusen takk for babystøvet, håper det gjer at mitt lille egg fester seg i magen min[:D]
Det hadde vært noko det!![:)][:)]
ORIGINAL: Angelicka24
Jeg kommer nok til å snike litt på august'09. Er jo flere fra ass.befruktning der nå. [:)][:)][:)]
Tusen takk *Bobbo*! Er kjempemoro at så mange har fått flyttet inn på august-forumet. Men det er fremdeles masse terminforum som kan fylles opp i 2009, og jeg håper virkelig flere av dere får kommet inn i disse! Deg inkludert!
ORIGINAL: Angelicka24
Tusen takk *Bobbo*! Er kjempemoro at så mange har fått flyttet inn på august-forumet. Men det er fremdeles masse terminforum som kan fylles opp i 2009, og jeg håper virkelig flere av dere får kommet inn i disse! Deg inkludert!
Håper jeg er en av de som skal hjelpe til å fylle opp terminforumene som er igjen.
Flytter gjerne inn i sept,09. Hehe... [:)]
Må komme inn her å oppdatere oss litt innimellom da.
ORIGINAL: [miss]
Hehe, skal sende deg ein mld eg, har jo også fri den dagen, så springer vel rett innpå her og oppdaterer tenker eg[8D] Sover vel ikkje akkurat sååå masse den natta tenker eg..[:)] Er jo kjempespennande!!
ORIGINAL: Line84
Her er alt bra[:)] Jeg tenkte å begynne med akupunktur igjen[:)] HAr sluttet å røyke og greier[:)] Hehe
Ja, hvordan føles det nå da?