Det er så rart

Angelicka

Forumet er livet
at jeg ikke er her med dere lenger! Savner dere nesten litt allerede jeg, selv om jeg liksom vet at dere er her! Håper virkelig dere alle snart kan flytte over i terminforum. Legger igjen litt

Og ønsker dere alle en gooood jul!

Er så utrolig glad på dine vegne. Og håper vi kommer etter en etter en.
Savner deg og vettu, men håper du titter innom oss innimellom da.
Jeg kommer nok til å snike litt på august'09. Er jo flere fra ass.befruktning der nå. [:)][:)][:)]

"Ruller" meg i babystøv og håper det gjør susen.

Ønsker deg en riktig god jul, kos deg masse med spira. [:)][:)][:)]

Så koselig, savner deg også, men du må ikkje forlate oss heilt[:D]
Må komme innom og oppdatere oss litt undervegs, som når du skal på ul og får vite om det er en eller to[;)]
Det er eg kjempespent på![:D] Tenk om du skal bli tvillingmamma[:)][:)]

Tusen takk for babystøvet, håper det gjer at mitt lille egg fester seg i magen min[:D]
Det hadde vært noko det!![:)][:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Jeg kommer nok til å snike litt på august'09. Er jo flere fra ass.befruktning der nå. [:)][:)][:)]

Tusen takk *Bobbo*! Er kjempemoro at så mange har fått flyttet inn på august-forumet. Men det er fremdeles masse terminforum som kan fylles opp i 2009, og jeg håper virkelig flere av dere får kommet inn i disse! Deg inkludert!

ORIGINAL: [miss]

Så koselig, savner deg også, men du må ikkje forlate oss heilt[:D]
Må komme innom og oppdatere oss litt undervegs, som når du skal på ul og får vite om det er en eller to[;)]
Det er eg kjempespent på![:D] Tenk om du skal bli tvillingmamma[:)][:)]

Tusen takk for babystøvet, håper det gjer at mitt lille egg fester seg i magen min[:D]
Det hadde vært noko det!![:)][:)]

Jeg klarer nok ikke å holde meg unna dere. Det er jo så spennende å følge med når dere skal teste og sånn. Tenk bare litt over en uke til du skal teste! Må nok inn å myse på deg jah[;)]
Gleder meg til den 2. januar. Er suuuperspent på om begge har festet seg. Har en liten følelse på det selv i og med at jeg testet positivt så tidlig! Men skal bli spennende å se. Vi blir superglad uansett, og er skikkelig fornøyd med at vi nå har hus med barnerom og greier. Hm.. Hvilken dag er det du skal teste forresten? Håper ikke jeg er midt i flyttingen da... I så fall må du sende meg en melding med hvordan det gikk!

Har testedato den 18.des, men tenkte ta ein test den 17. også[8D] Hehe[:D]
Så håper det lyser positivt i mot meg begge dagene[:D][:D]

du må ikke flytte helt ut herfra[:)]koselig og følge med på hvordan det går videre med dere[;)][;)]

ORIGINAL: Angelicka24

Tusen takk *Bobbo*! Er kjempemoro at så mange har fått flyttet inn på august-forumet. Men det er fremdeles masse terminforum som kan fylles opp i 2009, og jeg håper virkelig flere av dere får kommet inn i disse! Deg inkludert!

Håper jeg er en av de som skal hjelpe til å fylle opp terminforumene som er igjen.
Flytter gjerne inn i sept,09. Hehe... [:)]
Må komme inn her å oppdatere oss litt innimellom da.

Har testedato den 18.des, men tenkte ta ein test den 17. også[8D] Hehe[:D]
Så håper det lyser positivt i mot meg begge dagene[:D][:D]

Oooh, vi flytter den 17! Klarer du å oppdatere før kl. 10? [8D][8D][8D]

ORIGINAL: t.t.h.

du må ikke flytte helt ut herfra[:)]koselig og følge med på hvordan det går videre med dere[;)][;)]

Jeg får vel komme og oppdatere dere litt underveis[8D]

ORIGINAL: Angelicka24

Håper jeg er en av de som skal hjelpe til å fylle opp terminforumene som er igjen.
Flytter gjerne inn i sept,09. Hehe... [:)]
Må komme inn her å oppdatere oss litt innimellom da.

Ja, jeg håper og du får en plass i september! Hadde vært så koselig[:D]

Hehe, skal sende deg ein mld eg, har jo også fri den dagen, så springer vel rett innpå her og oppdaterer tenker eg[8D] Sover vel ikkje akkurat sååå masse den natta tenker eg..[:)] Er jo kjempespennande!!

Hehe, skal sende deg ein mld eg, har jo også fri den dagen, så springer vel rett innpå her og oppdaterer tenker eg[8D] Sover vel ikkje akkurat sååå masse den natta tenker eg..[:)] Er jo kjempespennande!!

Ja, det er jo det! Bra du kan sende meg en melding - jeg liker å holde meg oppdatert[8D] 

Jepp, du ditt ordensmenneske[8D][;)][:D]

Eller liste-nazi som mannen min og pleier å kalle meg[8|]

ORIGINAL: Line84

Ååååå, gratulerer så mye Angelicka! Dette var så fortjent[:)] Kjempe glad på dine vegene!!!
Stor klem

Tusen takk[:D] Alt bra med deg?

ORIGINAL: Line84

Her er alt bra[:)] Jeg tenkte å begynne med akupunktur igjen[:)] HAr sluttet å røyke og greier[:)] Hehe

Ja, hvordan føles det nå da?

Så flink du er da[:D] Lenge siden jeg har sett deg her inne!
Dette er en helt fantastisk følelse egentlig. Jeg tar meg selv i å bare gliiiiise innimellom[8D]

ORIGINAL: snuppis30

Jeg regner med at det ikke blir noe termin før 2010 [:'(]

Men jeg har i hvert fall fått gitt deg litt støv som du kan gjemme på etterhvert!

Back
Topp