Det er så rart...

Imogene

Forumet er livet
VIP
... at om ca. 4 mnd har vi en ny baby i hus og er blitt en familie på 4.
Et helt nytt menneske å bli kjent med, og en ny barseltid. Og alle milepæler fremover - det blir mange utover sommeren og høsten!

Det er HELT merkelig!

Ja det er helt andre tider vi er oppi om bare 4 mnd! Jeg prøver fortsatt å venne meg til at vi går fra en liten familie på 3 til en større familie på 5!  

Enig... men fire mnd er så leeenge til. Føler meg så klar for den nye babyen NÅ :D 

Det har enda ikke gått helt opp for meg. Noen dager er jeg veldig klar over det, mens andre dager kan jeg bli helt satt ut av tanken.
Gleder meg noe villt til å få oppleve spedbarnstiden igjen! Selv om jeg må innrømme at det er litt skremmende også. I og med at det er snart 12 år siden sist :-)

Det jeg tenker mest på, er at neste jul er vi en til i huset :-D

Ja, det er merkelig... Jeg er glad for å få barna såpass tett på hverandre. Etter denne jenta er det ingen flere barn på oss (tenker jeg nå) fire svangerskap tar på kroppen kjenner jeg

hmmm syns tiden går så raskt jeg nå.
Vi trives godt av å være 3, så har ingen hast med å hilse på baby før termin.
Føler meg utrolig heldig som får 2 tette som var planen
Syns 4 mnd ikke er lenge til

Fucoc skrev:
Enig... men fire mnd er så leeenge til. Føler meg så klar for den nye babyen NÅ :D 

Samme her !:D

4mnd går alt for fort. Plutselig er vi en familie på 5 !!! Herreguuuud!!!

Monolit skrev:
Ja, det er merkelig... Jeg er glad for å få barna såpass tett på hverandre. Etter denne jenta er det ingen flere barn på oss (tenker jeg nå) fire svangerskap tar på kroppen kjenner jeg

At fire svangerskap tar på skjønner jeg godt! Kjenner at jeg synes andre er slitsomt, jeg. Men det går igrunnen greit, bekkenløsning til tross.
Jeg håper dog hun her holder seg inne i magen til termin - vi trives godt slik det er nå og trenger ikke haste med å møte henne før tiden

Lucas09 skrev:

Fucoc skrev:

Samme her !:D

Nei - jeg kan gjerne vente til termin, jeg.
Var mye mer utålmodig forrige gang!

jeg vet :) utrolig rart at det kommer en ny person til oss. Jeg var alene med førstemann så er en helt annen opplevelse å være to om det og ha en som gleder seg sammen med deg.

Jeg synes det har gått kjempefort denne gangen! 4 mnd er ikke lenge til... Jeg er ikke klar enda!!!

Sillebedille skrev:
Jeg synes det har gått kjempefort denne gangen! 4 mnd er ikke lenge til... Jeg er ikke klar enda!!!

Det går definititvt fortere andre gangen, ja!
Men selv om jeg gleder meg til å være ferdig med bekkenløsning og slikt, så har jeg ikke dårlig tid. De 4 månedene kommer til å fly, plutselig er vi over i januar og da er det bare to mnd til permisjonen starter. Det er veldig rart..

Gleder meg selvfølgelig, men samtidig har vi det jo så godt og stabilt nå. Er litt skummelt å skulle begynne på nytt igjen

Back
Topp