Det er så rart...

bvbabe

Andre møte med forumet
Å passe på ungen til en meget aktiv bruker her mange timer hver dag, og samtidig vite det meste om privatlivet til mamman.. [&:]

Ehm okei..?[:-]

Hvis det er så rart, så burde du vurdere å slutte å lese det? [8D] Eller kanskje ta det opp med denne brukeren?

Eeeh..jaha? [8|]

må jo bare få luftet det litt da.. Syntes det er rart hvordan folk skriver alt mulig her, uten sperrer, og legger ut bilder og info om seg selv og sin familie, et sted hvor hvem som helst kan lese det[&:] 

ORIGINAL: bvbabe

må jo bare få luftet det litt da.. Syntes det er rart hvordan folk skriver alt mulig her, uten sperrer, og legger ut bilder og info om seg selv og sin familie, et sted hvor hvem som helst kan lese det[&:] 

Logg deg ut da vel,og finn på noe bedre å gjør..`?

Er ikke så lett å unngå da, når det legges ut her.. Ikke noe jeg har oppsøkt akkurat..

agreeeeee

Helt sant.[:D]

ORIGINAL: FrittFram

ORIGINAL: IsThaBeth

Å hjelpe meg, nå ble jeg så nysgjerrig at jeg tisser i buksa

Slurva med knipeøvelsene IGJEN???!
Tena på vei.

tror ikke det holder med tena for den blæra der... [:-]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Logg deg ut da vel,og finn på noe bedre å gjør..`?

Vel, nå har jeg selv vært et medlem her i mange år da, bare bytta nick. Har ikke så mye bedre å gjøre enn å henge her[8D]  Ser ikke hvorfor jeg plutselig skal slutte å henge her pga det. Bare reagerer litt på alt som legges ut da..[&:]

jeg synes du setter fokus på noe som virkelig er kjempeaktuelt, jeg tror ikke alle her inne helt forstår hvilke konsekvenser eksponeringen de får kan ha videre både i sitt og sine barns liv! klart man kan dele av seg selv, men å gi alt i åpenhet nei jeg vet ikke... men klart når jeg kommer over folk jeg kjenner på privaten så ja "følger" jeg jo litt med de., både fordi noen skriver mye og fordi man på en måte bare dras mot det...

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: IsThaBeth

Å hjelpe meg, nå ble jeg så nysgjerrig at jeg tisser i buksa

Slurva med knipeøvelsene IGJEN???!
Tena på vei.

tror ikke det holder med tena for den blæra der... [:-]

Nei, 3 på rappen setter sine spor
så her er det ingen Kjære mor
Jeg stapper først inn en pakke full
så kan vi jo se om det stopper hennes urinerende musehull

du lot deg ikke affisere av mitt utsøkte ordspill
jeg tror jeg må ta frem mitt kjære trekkspill
og spille en liten sang
så kan du snurre deg rundt en gang
før du løper inn til ho mor
med tena og bind som er i størrelse ekstra stor..

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Altså no disrepect ment mot trioen deres men har dere ikke nok av tråder dedikert til hverandre dere kan rime i?[8D]

Back
Topp