det er så nervepirrende....

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
at jeg føler jeg ikke holder ut... er bare på rugedag 5/6... tida går såååå sent... og jeg er livredd for svaret, livredd..kjempe nervøs...æææææææ
nærmer seg termin datoen min og, så ekstra sårt og....
ååå måtte tiden gå fortere og positivt utfall...håper håper håper....

Huff ja, det har jeg stor stor forståelse for! Rugeperioden er grusom synes jeg, spesielt uke nr. 2 - når det nærmer seg testing.. Jeg håper virkelig for deg nå! Krysser fingrene for positiv test om noen dager :-)

Håååper det lykkes for dere denne gangen, krysser fingrene !!!

takk :) prøver innimellom å la fantasien gå løs om at jeg er gravid og vi vil få en mars baby <3 at det endelig skal bli vår tur igjen... men så slår den negative tanken der...skummelt...
så er jeg dum og sammenligner fra forrige positive forsøk, med symptomer og har ingen nå...så alle disse tankene mine er det ikke lett å holde helt styr på...
og blir veldig oppblåst av medisinene...og sprøyta er ikke så gøy å ta, er full av blåmerker på magen allerede bare etter så få dager..så føler det begynner å minke på plasser jeg kan stikke...

Håper testen blir positiv, det har du virkelig fortjent.. Masse klemmer i tiden som kommer, skjønner godt den er vanskelig for deg.. Klem.

masse lykke til:) krysser fingrene for deg :)

takk <3
det er sånn opp og ned på troa... jeg kjenner ikke noenting...men håper at egget har festet seg...

Back
Topp