Det er så merkelig....

Aftenstjerne

Glad i forumet
En melder seg ut en annen melder seg inn, og begge to skriver helt likt med samme dialekt og greier. Merkelig.
Ja du vet hvem du er så

Enig med deg Mayajenta!

men er dere sikre på dette da?lurt å være sikker før man beskylder noen for å gjøre slik altså........

var ikke sånt ment...jeg mente bare at man burde være ganske sikre på sånne ting når man skal begynne å mistenke noen da..Ble det bedre ordvalg?Beskylde var kanskje dumt...Sorry, for det...

refererte mest til selve innlegget jeg, ikke til noen spes....

klem, klem tilbake [:D]

jaja, nå har vi svart...får bare la det være slik [:)]

Jeg syns i grunn det er synn at vi bruker så mye tid på å fundere over slike ting... hvorfor bruke energi på sånne greier i det hele tatt????? Syns ikke det passe med sånne greier her inne, her skal det jo være koselig & avslappende å være...man skal ikke avslutte dagen/kvelden på foumet her med bekymring over "sladder" å andre bekymringer....

Va bare en tanke fra meg [;)] Syns det har gått så alt for langt med så alt for mye.... [:'(]

Kathrine

ja, nitrist og ynkelig altså. men jeg veit hvem du er ja!

????????????????????????????

Ka......

du din hønepøne.
kverrulanten[8D]

hvis dere ikke er interesserte og syns dette er bare tull kan dere godt la være å svare her eller legge inn innlegg om fred.

er det nicket ikhouvanjoubr du mener iza er under her inne??????????????????????????

akkurat ja...syns bare du lage en jævlig kjip stemmning her inne!!!! Det her har vært en plass hvor jeg har stor kose meg..men nå er det reine heksejakta her inne.... Syns det e unødvendig...det du måtte ha som personlig mot noen burde du holde for deg selv!!!!

Ok!!! da skal jeg trekke det tilbake, men kansje alle kan droppe det da???? Syns faktisk det er en smule kjip stemmning her inne, å mange tråder ligner jo ikke noe som helst.... Kansje det bare er meg???
Men jeg trives så godt her, dette er min lille "fripass" vil ikke se at det skal forsvinne....

Ka skal jeg gjøre da med alle timene jeg er her inne......*fniiiiis* [;)]

Som mange har sagt før,hvis du ikke liker det så ikke les det og ikke kommenter det.
Jeg sier det jeg vil og har ikke nevnt navn, det har FAKTISK du gjort kathrine.
Ja nå nevnte jeg kathrine, men det er fordi dette svaret er til deg.

Ja det har jeg Aftensjerne, å det står jeg for åsså 100%... Men tok jeg feil???

Ikke svare...kansje ikke...men jeg VILLE svare!!

Naive godtroende mennesker.
Ikke verdt å krangle på, og det var nok ikke den profilen jeg snakket om nei

nei ikke sant mie83 [;)]

Trur ikke iza= *isa* gjemmer seg...hun er tilbake å flott er det [:D]

Så da håper jeg at alt er sakt, å glemt...
La oss begynne på nytt med gode gammle dager...savner de [:D][:D][:D]

Kathrine

Back
Topp