Det er så kaldt!

PandaTanteLine

Andre møte med forumet
Er ni uker på vei, og de tre siste ukene har jeg vært så frostig. I går og i dag har det tatt helt av, ligger her påkledd med to tykke dyner. Noen andre som har det slik?

Jeg frøs veldig sist svangerskap.... Litt rart, siden de fleste heller blir varme :)

Husker jeg satt i bilen på vei til fjelltur og frøs med +23 grader i bilen og en vinterjakke på meg, og en over beina. Alle andre var så varme :)

Er litt kald noen ganger i dette svangerskapet også, men ikke som sist :)

Jeg frøs veldig sist svangerskap.... Litt rart, siden de fleste heller blir varme :)

Husker jeg satt i bilen på vei til fjelltur og frøs med +23 grader i bilen og en vinterjakke på meg, og en over beina. Alle andre var så varme :)

Er litt kald noen ganger i dette svangerskapet også, men ikke som sist :)

Jeg er opp og ned. Sambo sa det var varmt ute, rundt 16 - 17 grader. Tok ikke på meg jakke, skulle bare ut og lufte hunden min, men synes det var sykt kaldt. Etter det har jeg gått ute med jakke. Nå er jeg inne, og nå er jeg så sykt varm :S

Før jeg ble gravid var jeg kald HELE tiden, andre gikk i shorts og tskjorte, og jeg satt med ullteppe og fleeze jakke. Nå er det blitt helt motsatt, synes jeg er varm hele tiden og svetter :P

Back
Topp