Det er så herlig <3

Så kos! Det kunne pappan her og for første gang for et par uker siden. Skulle ønske jeg og fikk til det :p Skal dog sies de går glipp av en stor ting når de ikke får kjent hvordan spark kjennes fra innsiden for det er virkelig magisk. Har prøvd å legge meg oppå magen hans mens lille sparker så han kan kjenne, men blir jo ikke det samme.. :)

Så kos! Det kunne pappan her og for første gang for et par uker siden. Skulle ønske jeg og fikk til det :p Skal dog sies de går glipp av en stor ting når de ikke får kjent hvordan spark kjennes fra innsiden for det er virkelig magisk. Har prøvd å legge meg oppå magen hans mens lille sparker så han kan kjenne, men blir jo ikke det samme.. :)

Så herlig :D Ja,hadde vært kjekt og vært litt mer tøyelig i ribbeina altså :rolleyes:
Ja,det er helt sant. Ingenting som slår den følelsen :Heartred Vi mammaer er heldige!

Min kjæreste har også hørt hjertelyden. Jeg tenker at han er kjempeheldig :) <3 han får ikke kjenne spark fra innsiden, men han får kjenner jo fra utsiden. Og så får han høre hjertebank, det får jeg aldri oppleve! :)

Back
Topp