Det er så frustrerende!!!:p

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg trur jeg kjenner liv innimellom, men det er når jeg ikke følger med, så får lissom ikke helt med meg.. så når jeg prøver å kjenne så kjenner jeg ikke noe!:p prøver å dytte litt forsiktig på magen, men ingenting!:p hehe.. jeg vil bare kjenne å være heeelt sikker på at det er det jeg kjenner:p hehe.. sist så kjente jeg liv i uke 14, men da var det tvillinger da, så sikkert litt dårligere plass å lettere å kjenne da:)
Er det mange som kjenner? Og kjenner dere mye og er heeeeeeelt sikre lissom?:p

Føler som deg, er så usikker på om det er det... men samtidig så er det nesten alltid på samme plass, og er ikke akkurat fullpakket av luft heller :p

Jeg er så usikker selv. Kjenner når jeg legger meg på kvelden, og ligger helt i ro, så tror jeg jeg kan kjenne noe.
Men i motsetning til Baby Dust er jeg fullpakket av luft om dagen. Men samtidig har jeg hatt magetrøbbel i mange år, og vet hvordan de aller fleste luftboblene mine kjennes ut, og det er ikke som de heller.
Tør ikke si det høyt eller juble for at jeg kjenner noe før jeg er 100 prosent sikker...

Jeg kjenner litt hver dag. Er som regel enten når jeg legger meg, eller rett før jeg står opp :)

Har bare kjent det 2-3 ganger (tror jeg) hehe.. vet hvertfall 100% sikkert at jeg har kjent det 1 gang :) men det er stort sett på kvelden, når barna sover og jeg slapper av :) og det er så raskt over at jeg nesten ikke får det med meg :P

Har kjent hver kveld i ca en uke nå :) Men går raskt over her også :P Gleder meg til jeg kjenner ordentlig spark :D

Back
Topp